ترسیم اراده مردم در انتخاب مسئولان با شرکت در انتخابات

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود در انقلاب اسلامی نمایشی نیست، گفت: مردم با حضور در انتخابات در دوره‌های مختلف، قدرت و اراده خود را در انتخاب مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

محمدحسین انباردار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است، گفت: اسلام ناب محمدی (ص) با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامی‌مان ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است.

او افزود: انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات در دوره‌های مختلف، قدرت و اراده خود را در انتخاب مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه امسال در آستانه تحقق یک حماسه بزرگ در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم، ادامه داد: هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند.

انباردار ضمن دعوت به مشارکت پرشور همه اقشار جامعه، به ویژه دانشجویان و جوانان در انتخابات گفت: از عموم مردم می‌خواهیم در حد توان به موضوع تکلیف بودن انتخابات بپردازند و اهمیت و تأثیر گذاری انتخاب را در میان جامعه یاد آور شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: امید است بتوانیم شکر نعمت جمهوری اسلامی و نعمت انتخابات را به جا بیاوریم و در این مدت باقیمانده تا انتخابات وظایف و تکالیف خود را نسبت به انقلاب اسلامی و مردم به نحو احسن ادا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار