پیروزی لیورپول در دقیقه ۹۹/ توقف چلسی و برد تاتنهام در لیگ جزیره

در مهمترین بازی‌های لیگ جزیره، لیورپول و تاتنهام پیروز شدند و چلسی متوقف شد.

در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، شش دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین دیدار تیم لیورپول مهمان ناتینگهام فارست بود که با یک گل به برتری رسید. لیورپول که در چند هفته اخیر با مشکل مصدومیت بازیکنان کلیدی خود رو به رو بوده در این بازی بازیکنانی همچون آلیسون و صلاح را در ترکیب نداشت. با این وجود جوانان تیم در چند بازی قبلی عملکرد خوبی از خود نشان داده بودند و کلوپ با اعتماد به آن‌ها بار دیگر جواب اعتماد خود را دریافت کرد.  

تک گل لیورپول در دقیقه ۹۹ به ثمر رسید. بر روی کرنر سوبوسلای، با پاس دیدنی مک آلیستر، داروین نونیز  توانست قفل دروازه میزبان را فرو بریزد.

شاگردان کلوپ با این پیروزی ۶۳ امتیازی شدند تا در این هفته هم صدرنشین لیگ جزیره باقی بمانند.

در دیگر بازی مهم روز شنبه لیگ برتر، چلسی در برابر برنتفورد به میدان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید. چلسی که از جایگاه چندان خوبی در جدول برخوردار نیست، امیدوار بود بتواند با پیروزی در این مسابقه خارج از خانه، پس از کسب پیروزی در بازی جام حذفی در هفته گذشته، روند پیروزی‌های خود را حفظ کرده و جایگاه خود را در جدول کمی بهبود ببخشد که موفق نبود.  

جکسون (۳۵) و دیساسی (۸۴) برای چلسی و رورسلف (۵۰) و ویسا (۶۹) برای برنتفورد گل زدند. سامان قدوس که پس از جام ملت‌های آسیا جایگاهش را در ترکیب ثابت برنتفورد از دست داده، در این مسابقه هم برای تیمش به میدان نرفت.

در دیگر مسابقات، تاتنهام به مصاف کریستال پالاس رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود تاتنهام به پایان رسید. در این بازی ابتدا کریستال پالاس در دقیقه ۵۹ توسط ابرچی ازه به گل اول دست یافت، اما تاتنهام در دقیقه ۷۸ توسط تیمو ورنر به گل تساوی رسید. پس از آن در دقیقه ۸۰ رومرو گل دوم را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۸ سون گل سوم را وارد دروازه حریف کرد و در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود تاتنهام به پایان رسید تا یک برتری قاطع برای این تیم به دست بیاید.  

اورتون در برابر وستهام با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. نیوکاسل در برابر ولورهمپتون با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و فولام با  همین نتیجه برایتون را از پیش رو برداشت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار