مشهد با اکران هزار و ۱۰۰ المان گل به استقبال بهار می‌رود

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: هزار و ۱۰۰ المان گل از بین آثار ثبت شده توسط هنرمندان برای استقبال از بهار در مشهد جانمایی می‌شود.

مهدی یعقوبی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: ۱۰۰ المان یا نماد گل «توپیاری» و ۲ هزار و ۵۰۰ «فلاورباکس» نیز در این ایام در سطح شهر جانمایی و نصب می‌شود.

او افزود: جشنواره گل‌های پیازی در بوستان ملت، باغ گل‌ها و مزار شهدا شامل ۱۰۰ هزار بوته گل از دیگر برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۳ در مشهد است.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: گل‌کاری ویژه سطح شهر، لکه‌گیری و ترمیم چمن، تکمیل و «واکاری» گل‌های دائمی (کاشتن گل در گلخانه و انتقال آن به باغچه پس از رسیدن به استقامت لازم) و سطوح پرچین، رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی، رنگ آمیزی و رفع نواقص مبلمان پارکی و آب‌نما‌ها و آبخوری‌ها نیز از ۱۵ بهمن‌ماه در مشهد شروع شده است.

یعقوبی بیان کرد: در استقبال از بهار سال ۱۴۰۳ علاوه بر انجام فعالیت‌های ویژه و ضرورت مدیریت مصرف منابع آبی، مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه‌های اصلاح الگوی کاشت نیز در سطح مناطق ۱۳گانه اجرا خواهد شد.

او تصریح کرد: با فرارسیدن ایام پایانی سال، شهر برای میزبانی از زائران نوروزی آماده می‌شود، در این راستا حاشیه مبادی ورودی تا عمق ۱۰ کیلومتر پاکسازی می‌شود.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد تاکید کرد: شست‌وشوی معابر اصلی به ویژه اطراف حرم مطهر، رنگ آمیزی جداول به متراژ بیش از ۲۰۰ هزار متر طول، رفع نواقص آذین‌بندی‌ها و اکران آذین بندی‌های جدید از دیگر اقدامات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار