تمدید جشنواره هنر‌های شهری استقبال از بهار تا ۳۱ شهریورماه

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از تمدید جشنواره هنر‌های شهری استقبال از بهار ۱۴۰۳ تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری خبر داد.

علی مسافری رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به منظور فرصت بیشتر به هنرمندان مشهدی برای ابداع طرح‌های خلاق و هنرمندانه و ازتمدید جشنواره هنر‌های شهری استقبال از بهار تا ۳۱ شهریورماه طرفی تمرکز بیشتر در ساخت آثار منتخب و ارائه آن خارج از ماه‌های پایانی سال تصمیم مدیریت شهری بر این شد تا فراخوان جشنواره هنر‌های شهری «استقبال از بهار سال ۱۴۰۳» زودتر از سال‌های قبل و در مرداد ماه منتشر شود.

او افزود: در فراخوان جشنواره امسال، تا نیمه شهریورماه به هنرمندان فرصت داده شد، که با توجه به استقبال از سوی این قشر و تقاضای مهلت بیشتر، دبیرخانه جشنواره پس از بررسی، مهلت ارسال آثار را تا ۳۱ شهریورماه سال جاری تمدید کرد؛ و هنرمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی www.mashhadart.ir ارسال کنند.

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود ادامه داد: قرار براین است که پس از اتمام مهلت تعیین شده فرصت باقی مانده به بررسی طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره و عقد قرار داد با هنرمندان اختصاص داده شود.

مسافری بیان کرد: جشنواره هنر‌های شهری استقبال از بهار ۱۴۰۳، علاوه بر اینکه به صورت ویژه به ماه مبارک رمضان خواهد پرداخت، در پنج حوزه دیگر با محوریت دیوارنگاری، المان شهری، آذین بندی، هنر‌های نوری وبخش گلستان فعالیت خواهد کرد.

او در خصوص سایر اقدامات فرهنگی هنری مرتبط با استقبال از بهار سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: علاوه بر جشنواره هنر‌های شهری، جشنواره دیگری با نام «هنر‌های مردمی» در حوزه‌های نمایش و سرود با مشارکت ظرفیت‌های مردمی و هنرمندان برگزار خواهد شد که فراخوان این جشنواره به صورت مجزا اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.