رفع تصرف اراضی ملی در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از رفع تصرف بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید مهدی نجفی‌پور" با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی برای آیندگان یک وظیفه همگانی است، اظهارداشت: پلیس با سودجویانی که به منابع طبیعی و ملی دست‌درازی کنند به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در ادامه به دریافت خبر تصرف اراضی ملی در منطقه غازیان و آغاز تحقیقات پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی ضمن بررسی موضوع به همراه کارشناسان منابع طبیعی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.
وی  با اشاره به اینکه در این بازدید مشخص شد، متهم ۶ هزار و ۸۶۳ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به وسیله سیم‌خاردار آن را محصور کرده است، افزود: متصرف ۷۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی از رفع تصرف اراضی ملی با حکم قضائی خبر داد و بیان‎داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۳۴ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ نجفی‌پور در پایان با تاکید بر مبارزه جدی مجموعه انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و طبیعی را دارند، خاطرنشان کرد: این اقدام و برخورد با متخلفان به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.