لیگ یک فرانسه

موناکو ۰ - ۰ پاری سن ژرمن/ تعویض زودهنگام امباپه و اقدام عجیب ستاره فرانسوی

لوئیز انریکه در شب تساوی بدون گل مقابل موناکو، کیلیان امباپه را بین دو نیمه تعویض کرد.

بازی تیم‌های موناکو و پاری سن ژرمن در دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ فرانسه با تساوی بدون گل به پایان رسید.  

نیم ساعت پس از شروع مارکو آسنسیو به دلیل مصدومیت از ناحیه ران نتوانست به بازی ادامه دهد و زمین بازی را ترک کرد. این تعویض دلیل واضحی داشت، اما دومین تعویض پاری سن ژرمن بسیار غیرمنتظره و اتفاقات پس از آن هم باورنکردنی بود.

در نیمه دوم، این تعویض مربوط به کیلیان امباپه ۲۵ ساله بود که زمین بازی را ترک کرد. این ستاره فرانسوی بدون مشکل بازی را دنبال کرد و تا پایان نیمه اول به آن ادامه داد. در شروع نیمه دوم مشخص شد که امباپه بین نیمه تعویض شده و راندال کولو موآنی به جای او در ترکیب قرار گرفت. پیش از شروع نیمه مشخص شد که امباپه رختکن را در اقدامی جنجالی ترک کرده است.

موناکو ۰-۰ پاری سن ژرمن/ تعویض زودهنگام امباپه و اقدام عجیب ستاره فرانسوی

تصاویر منتشر شده مشخص کرد که امباپه در حالیکه مشغول تماس تلفنی است با تعویض لباس‌هایش با لباس شخصی رختکن را ترک می‌کند! او در راه خروج از رختکن با یک فرد ناشناس خوش و بش می‌کند و رختکن را ترک کرد. چند لحظه بعد مشخص شد او با لباس شخصی روی سکو ها رفته و ادامه بازی را به عنوان تماشاگر و در کنار مادرش تماشا کرد.

موناکو ۰-۰ پاری سن ژرمن/ تعویض زودهنگام امباپه و اقدام عجیب ستاره فرانسوی

این دومین تعویض عجیب امباپه از سوی لوئیز انریکه بود. او در بازی قبلی هم امباپه را در دقیقه ۶۵ از زمین خارج کرد. او در بازی قبلی مقابل رن هم شاهد این رفتار از سوی مربی‌اش بود. وقتی از انریکه سوال شد که چرا امباپه را زود تعویض کرد، تایید کرد که آن‌ها باید بازی کردن بدون امباپه را یاد بگیرند.

او در بازی قبلی در دقیقه ۶۵ تعویض شد، شب گذشته دقیقه ۴۵ از زمین بازی خارج و شاید از بازی بعدی بازیکن فیکس نباشد و انریکه بخواهد جانشین آینده او را از همین حالا در ترکیب انتخاب کند. مشخص است که رابطه این بازیکن و مربی صمیمانه نیست، چون به نظر می‌رسد انریکه خیلی زود تصمیم به کنار گذاشتن امباپه و دوران پس از پایان همکاری با این بازیکن، نزدیک شده است.

گفتنی است، پایان حضور امباپه در ترکیب پاریسی‌ها در پایان فصل قطعی شده و او فصل آینده را در رئال مادرید توپ خواهد زد.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۵۵ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین لیگ یک فرانسه است. موناکو هم با ۴۲ امتیاز سوم است. پی‌اس‌جی روز سه شنبه در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد می‌رود.

برچسب ها: امباپه ، لیگ فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار