اقتدار و امنیت در سایه انتخابات سالم مهیا می شود

جانشین فرمانده انتظامی گیلان جمهوری اسلامی ایران را مظهر مردم سالاری دینی قلمداد کرد و گفت: اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه انتخابات سالم و ایمن میسّر می‌شود.

سردار" حسین حسن پور" امروز (جمعه ۱۱ اسفند) در حاشیه شرکت در انتخابات حضور و مشارکت در انتخابات و پای صندوق اخذ رای را یک تکلیف همگانی دانست و اظهار داشت: برابر بررسی‌های صورت گرفته از ساعات اولیه شروع رای‌گیری حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مطلوب بوده و شهروندان حضور پررنگی در پای صندوق‌های اخذ رای داشته‌اند.

این مقام انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مظهر مردم سالاری دینی اعلام کرد و بیان داشت: اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه انتخابات سالم و ایمن و مشارکت حداکثری مردم میسّر می‌شود.


جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در بحث تامین امنیت انتخابات ۲ هزار و ۶۹۰ شعبه اخذ رأی در استان وجود دارد تصریح کرد: بیش از ۱۱ هزار نفر با همکاری نیروی سپاه و بسیج در تامین امنیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلان مشارکت دارند.

سردار حسن پور در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

برچسب ها: انتخابات ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.