ایلام/

تامین امنیت و سلامت مهمترین وظیفه بازرسان انتخابات است

مسوول هیات بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: تامین امنیت و سلامت انتخابات در زمره مهمترین کارکردها و وظایف بازرسان عضو این هیات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ايلام ؛  دکتر طیب افشارنیا  با بیان این مطلب افزود: حضور پرنشاط وحداکثری در عرصه انتخابات نشان دهنده نقش محوری مردم در تعیین حق سرنوشت خود و کشور است.
وی افزود: ملت سرافراز و بابصیرت ایران اسلامی در این برهه حساس از تاریخ به جهانیان نشان خواهند داد که همواره برای پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی اهمیت ویژه قائل اند و لحظه ای از خط امام راحل (ره) ، شهدای معظم و منویات مقام معظم رهبری فاصله نمی گیرند.
مسوول هیات بازرسی انتخابات ایلام حضور گسترده مردم منطقه در سه انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس نهم شورای اسلامی (حوزه انتخابیه ایلام) و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را موجب ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: مشارکت حداکثری و خلق حماسه حماسی در این دوره از انتخابات خط بطلانی بر توطئه های دشمنان نظام و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری است.
افشارنیا با تاکید برهمکاری و هم افزایی تمام دستگاه ها و نهادهای دست اندرکار برگزاری انتخابات تاکید کرد: همه باید قدردان نعمت های الهی باشند و برای حراست و دفاع از انقلاب اسلامی و حقوق مردم در انتخابات حماسه سیاسی خلق کنند که جهانیان در شگفتی و حیرت فرو روند.
رییس هیات بازرسی انتخابات ایلام نخستین اولویت این نهاد را افزایش احساس امنیت، سلامت و صحت انتخابات از جانب مردم و حضور حداکثری آنان در پای صندوق های رای عنوان کرد و افزود: اعضای هیات های بازرسی برای حفظ امانت داری و کنترل فرایند انتخابات بیشترین فعالیت خواهند داشت.
افشار نیا با بیان اینکه کلیه گزارش های بازرسی انتخابات روزانه در این استان پیگیری و رصد می شود، افزود: وظایف بازرسی انتخابات استان طبق دستورعمل ها و آیین نامه های ابلاغ شده از سوی بازرسی مرکزی انتخابات کشور در ایلام اجرایی شده است.
افشارنیا نظارت بر عملکرد و ارزیابی هیات های اجرایی انتخابات، عملکرد و فعالیت های انتخاباتی نامزدها و عملکرد دستگاه های اجرایی را سه وظیفه اصلی ستاد بازرسی استان عنوان کرد و گفت: با حول و قوه الهی حماسه سیاسی در کشور خلق خواهد شد./س

 

برچسب ها: امنیت ، سلامت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.