بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از تعدادی از شعب اخذ رای در زاهدان

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان از چند شعبه اخذ رای در سطح شهر زاهدان بازدید کرد و از نزدیک پیگیر روند اجرای صحیح انتخابات شد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی و الهی است و امنیت، توسعه، سربلندی و آینده روشن کشور مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله انتخابات است. 

محمد کرمی تاکید کرد: حضور پرشور و مسوولانه مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بویژه پای صندوق‌های اخذ رای و استفاده از حق قانونی و تعیین کننده در شرایط فعلی مصداق کار جهادی است، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را متمرکز کرده تا با ایجاد اختلاف، ناامیدی، دشمنی و تحریم‌های اقتصادی، عظمت این حماسه باشکوه را تحت الشعاع قرار دهند، اما بدون تردید حضور گسترده مردم در انتخابات امروز، مهر بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران خواهد زد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شرکت آگاهانه و با بصیرت با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای انتخاب نمایندگانی شایسته، توانمند، مومن و انقلابی مسوولیتی بر دوش همگان است و باید در برهه حساس کنونی همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه انجام دهیم و از این طریق برای ساختن ایران قوی تلاش کنیم.

کرمی در این حضور میدانی از شعبه اخذ رای شماره ۶۱ واقع در بیمارستان چشم پزشکی الزهرا (س)، شعبه اخذ رای شماره دو دبستان شهید مولوی حسین بر واقع در خیابان جام جم، شعبه اخذ رای شماره ۴۰ مسجد قدس ویژه بانوان، شعبه اخذ رای شماره ۱۵ واقع در مدرسه امام رضا (ع) محله همت آباد و شعبه اخذ رای شماره ۲۰ دبیرستان یعقوب لیث واقع در منطقه شیرآباد شهر زاهدان بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار