امام جمعه اردبیل:

راه چاره و تدبیر بهتر امور، رای مردم است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: رأی مردم و انتخاب اصلح زمینه اصلاح امور و تدبیر کار‌ها را فراهم می‌آورد.

آیت‌الله سید حسن عاملی پیش از ظهر جمعه در هنگام رأی دادن در مصلای اردبیل و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کشور ایران اسلامی در مسیر عزت و عظمت روزافزون قرار گرفته و همین اسباب خشم و ناراحتی دشمنان را در ابعاد مختلف فراهم کرده است.

او تصریح کرد: نفرتی که امروز دشمنان تولید می‌کنند، نفرت برخاسته از کینه‌توزی آن‌ها علیه پیشرفت و توسعه این کشور است که قطعاً مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند زمینه دهن‌کجی به این حقارت‌ها و ذلت‌ها است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مردم اگر می‌خواهند امورشان بهتر و شایسته تدبیر شده و چاره‌اندیشی در این زمینه انجام شود، باید پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به شعار تحریم رأی انتخابات «نه» گفته و سعی کنند تا مصلحت کشور را در نظر بگیرند.

آیت‌الله عاملی افزود: مردم ما در این ۴۵ سال همواره با رأی خود تودهنی حقیقی به ذات پلید دشمن وارد کرده و در نقطه مقابل به عزت و عظمت این کشور و استقلال برخاسته از خون شهدا و ولایتمداری پاسخی شایسته دادند.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز نیز در حساس‌ترین شرایط و با وجود حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان مردم از اولین ساعات صبح امروز در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در صف‌های فشرده سعی دارند تا به منتخبان خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان آرای خود را ریخته و حمایت لازم و همه‌جانبه را از نظام اسلامی انجام دهند.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: یقین داریم امروز مردم به تکلیف و وظیفه شرعی، دینی و ملی خود عمل خواهند کرد، اما از فردا وظیفه سنگین بر دوش منتخبان خواهد بود تا با اراده و توان مضاعف در صحنه قانونگذاری حاضر شده و برنامه جامع و کاملی را برای پیشرفت کشور مهیا کنند.

آیت‌الله عاملی جایگاه مجلس را در رأس امور و به عنوان ریل‌گذار یادآور شد و بیان کرد: این ریل‌گذاری برای چهار سال آینده می‌تواند اقتصاد و معیشت مردم را بهبود بخشیده و بسیاری از مشکلات کشور را حل و فصل کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رغم دهن‌کجی دشمنان، این کشور و ملت ایران در مسیر پیشرفت روزافزون قرار گرفته و در چینش قدرت و صلابت کشور‌ها و دول مختلف در بالاترین سطح ایستاده و این نشان از کارآمدی جمهوری اسلامی ایران در عمر ۴۵ ساله خودش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.