صدور پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی مردم را به حضور پُرشور در انتخابات دعوت کردند.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی، آمده است: ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر در آستانه آزمونی بزرگ در امتداد راه پُرافتخار نظام اسلامی به سوی قله‌های پیشرفت و ترقی قرار دارند که لازمه پیروزی در آن حضور گسترده، پرشور و حماسی آحاد ملت در این انتخابات است.

در این پیام تأکید شده است: دشمنان نظام اسلامی از ماه‌ها قبل با توطئه، فتنه و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و هجمه تبلیغاتی وسیع برای تضعیف دستاورد‌ها و عملکرد پٌرافتخار نظام اسلامی با هدف ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات تلاش کرده‌اند، اما ملت بصیر ایران اسلامی بار دیگر نقشه دشمنان را بی‌اثر می‌کنند.

امام جمعه اراک و استاندار مرکزی گفتند: مردم با رأی آگاهانه خود در رویداد سیاسی انتخابات ضمن انتخاب افراد اصلح در دو انتخابات پیش رو بلوغ سیاسی خود را به نمایش می‌گذارند و اقتدار و عظمت نظام اسلامی را فریاد می‌زنند.

در ادامه این پیام آمده است: باتوجه به جایگاه و اهمیت ویژه مجلس شورای اسلامی و نیز منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل مجلس قوی با پشتوانه گسترده آرای مردم، لازم است تا بار دیگر در کنار هم حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.