شرکت در انتخابات کمک به پیشرفت ایران اسلامی است

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، آحاد مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد .

منصور انصاری گفت: شرکت در این آزمون مسیر پیشرفت ایران اسلامی را بیش از پیش هموار می‌کند.

امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است و انتظار می‌رود همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، در این حماسه بزرگ سیاسی شرکت کنند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسأله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد و حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات، قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان و انتخابی اصلح داشته باشیم.

انصاری گفت: از مردم ولایی، شریف و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان دعوت می‌نمایم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران، با حضور هرچه باشکوه تر، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق‌های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، مسیر پیشرفت ایران اسلامی را بیش از پیش هموار نمایند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امیدوارم ثمره این حضور و شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار