بیانیه دعوت سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به حضور و شرکت در انتخابات

سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به حضور و شرکت مردم در انتخابات بیانیه ای صادر کرد.

 روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان  به حضور و شرکت  مردم در انتخابات بیانیه ای صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"انتخابات” به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی قریب به نیم قرن  گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد  و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.»

به توفیق الهی، مجلس آینده با حضور نمایندگانی با ایمان، شجاع، کارآمد، وظیفه شناس، پر انگیزه، وفادار به ملت، انقلاب و کشور و سرسخت برابر دشمنان و بی تمایل به متاع مالی و دنیوی، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و دارای اراده جهادی و انقلابی برای غلبه بر جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان و توانمندی رفع مشکلات و نیازمندی‌های اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود و با نصب العین قراردادن راهبرد “ایران قوی” تمامی همت و توان خود برای درخشش بیشتر ایران و ایرانی در سپهر جهانی و در عین حال زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه اقشار و آحاد مختلف به کار می‌گیرد.
ملت شگفتی‌ساز ایران برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات پیش‌رو و برای تحقق راهبرد “ایران قوی”  نیازمند “مجلسی قوی” و برخوردار از اراده، اقتدار و انگیزه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایستادگی مقتدر در برابر دشمنان در دفاع از منافع ملی و آرمان‌های انقلاب و میهن اسلامی دعوت می کند.
بنابه وظیفه شرعی وملی تمامی کارکنان وبهربرداران بخش کشاورزی همچنان که در جهاد امنیت غذایی حضور فعال دارند درروز یازده اسفندماه به کوری چشم دشمنان قسم خورده درپای صندوق رای درانتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند نمود.

با آرزوی عزتمندی همراه با اقتدار، آبادی و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی
▫️سیدمحمد رضا سیدحسینی 
رییس سازمان جهاد کشاورزی
▫️سیدعبدالحسین سجادی 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار