کارکنان شرکت‌های نفتی استان بوشهر به کارزار « هم رای می‌دهم» پیوستند

کارکنان شاغل در شرکت‌های نفتی استان بوشهر با داغ‌کردن هشتک من رای می‌دهم به کارزار (کمپین) انتخابات ۱۱ اسفندماه پیوستند.

در ادامه شور انتخاباتی که این روز‌ها نقطه به نقطه استان بوشهر را فرا گرفته، جدیدترین رویداد انتخاباتی مربوط به کارکنان شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت در استان بوشهر از جمله شرکت نفت فلات قاره، شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارگ، کارکنان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی و شرکت پالایشگاه گاز فجر جم است که در صفحات فضای مجازی حضور خود در انتخابات ۱۱ اسفندماه را در قالب یک کارزار انتخاباتی اعلام کردند.

در این کارزار که در حال گسترش به شرکت‌های پتروشیمی ۴۰ گانه در جزیره خارگ، کنگان و عسلویه است شمار فراوانی از شاغلین این مناطق نفت و گاز نیز در حال پیوستن به این کارزار بزرگ انتخاباتی هستند.

آن‌ها تنها راه رفع مشکلات کشور را حضوری منسجم و انتخابی آگاهانه برای ایرانی آباد در پای صندوق‌های رای اعلام کرده اند.

همچنین گفتگو‌ها در شبکه‌های اجتماعی برای دعوت بیشتر مردم برای حضور در انتخابات در صفحات منتسب به کارکنان زیرمجموعه شرکت‌های نفت و گاز استان مهیا است.

از نکات قابل برجسته این گفتگو‌ها اثرگذاری انتخاب بر آینده کشور، تایید مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشت، اما نیازمند انتخاب افرادی قوی برای حضور در مجلس و نظارت بر کارکرد مدیران و همچنین بی اثر بودن قهر با صندوق‌های انتخابات است.

از دیگر نکات حائز اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال، پیش بینی صندوق‌های اخذ رای فراوان در شرکت‌های نفتی مستقر در بهرگان دیلم، جزیره خارگ و صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر از جمله عسلویه، جم، کنگان و دیر به شکل ثابت است.

حدود ۱۰۰ هزار نفر در شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی در شمال، مرکز و جنوب استان بوشهر شاغل هستند که بخشی از آن‌ها به شکل اقماری در فضای کار حاضر می‌شوند.

انتخابات استان بوشهر در چهار حوزه بوشهر، گناوه، دیلم، حوزه دشتستان، حوزه دشتی و تنگستان و حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه روز ۱۱ اسفندماه جهت انتخاب چهار نماینده برای مجلس شورای اسلامی و یک نماینده برای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

از ۱۵۸ داوطلب تایید شده برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه بوشهر، تعدادی انصراف داده که در مجموع ۱۱۸ نفر با هم به رقابت می‌پردازند.

برای مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان بوشهر برای بدست آوردن یک کرسی، ۲ نفر داوطلب شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.