ایران نقطه طلایی ارتباط شمال به جنوب و شرق به غرب است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:ایران نقطه طلایی ارتباط شمال به جنوب و شرق به غرب است و دارای مزیت فوق العاده‌ای است و ما دارای اشتراکات فراوانی با همسایگان خود هستیم و همسایه‌های ما مسلمان هستند.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز در بازدید از طرح راهسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) در مرز ایران و آذربایجان گفت:هدف ما ساختن ایران قوی، پیشرفته، نوین و شکوفا در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و تجاری است.

وی افزود: ایران ظرفیت‌های مشترک و متقابلی با همسایه‌های خود دارد و سیاست اصلی جمهوری اسلامی، تقویت روابط با همسایگان، ایجاد شاهراه‌های ارتباطی مناسب و تعاملات مفید فرهنگی و اقتصادی و سیاسی با آن‌ها است.

وی در ارتباط با بازدید خود از محور مواصلاتی جلفا ـ کلاله گفت: جاده کلاله به جلفا که در آن سوی ارس به آق بند معروف است روی رودخانه ارس به طول ۱۰۵ کیلومتر و ۲ نقطه پل با کاربری تجاری فرهنگی و به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) آغاز شده و در حال پیگیری است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح کرد: قرارگاه تلاش دارد در مدت تعیین شده ان شاءالله این طرح بزرگ را با کیفیت عالی به مرحله بهره برداری برساند که مزایای آن ارتقای وضعیت اقتصادی و تجاری استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار