آغاز مرمت 450 کیلومتر از راه های ییلاقی عشایر مشگین شهر

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل از آغاز مرمت 450 کیلومتر از راه های ییلاقی عشایر شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معرفت آذری مدیرکل امور عشایر استان اردبیل با اشاره به وضعیت نامناسب راه های عشایری استان اردبیل، از آغاز طرح مرمت تمام راه‌های ییلاقی عشایر مشگین‌شهر در ۱۵ محور خبر داد و گفت: مرمت ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های ییلاقی عشایر مشگین شهر در تمام محورها آغاز شده و پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده این طرح به اتمام برسد.

وی با اشاره به بکارگیری دستگاه های راهسازی برای مرمت و تیغ‌زنی راه های عشایری متذکر شد: به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات راهسازی اداره امور عشایر، راهداری استان در اجرای این طرح مشارکت کرده است.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل در عین حال با اشاره به مرمت محورهای ییلاقی شهرستان های سرعین و نمین با همکاری راهداری تصریح کرد: در حال حاضر عشایر این استان با مشکل تامین آب شرب و وضعیت نامناسب راه ها در مناطق ییلاقی و قشلاقی مواجه هستند.

آذری با بیان اینکه عدم تحقق ماده ۵ و ۱۳ آیین نامه ساماندهی عشایر منجر به افزایش مشکلات این قشر شده است، بر لزوم تحقق سهم عشایر استان از محل عوارض درآمد عمومی و عوارض آلایندگی قانون مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه خدمات به عشایر شد.

وی با اشاره به گلایه مندی عشایر از نبود خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی بیان داشت: با این وجود به دلیل بارندگی های اخیر وضعیت مراتع ییلاقی عشایر امسال بسیار مطلوب بوده و موجب امیدواری برای افزایش تولیدات و درآمد عشایر طی سال جاری شده است.

انتهای پیام/ح

مرمت راه های عشایر مشگین شهر

برچسب ها: عشایر ، راهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فردی
۱۰:۴۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
آن 4 کیلومتر هم هنوز آسفالت نشده است!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایوب علیزاده
۱۹:۳۴ ۰۵ تير ۱۳۹۷
تشکر از فرمانداری محترم مشگین شهر.مدیر کل شهر وراه سازی استان اردبیل.بخشدا ی محترم بخش لاهرود به مسافت ۴کیلومتراز راه روستای لنج اباد از توابع بخش لاهرود را زیر سازی واسفالت می نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
بله میدانیم روستای لنج آباد هم راه ارتباطی عشایر مشگین شهر است!!! تشکر که 4 کیلومتر از راه این روستا بهسازی می شود