طرح نظارتی رمضان و بازار عیدانه در اردبیل آغاز شد

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از آغاز طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان و بازار عید نوروز اداره کل استاندارد در این استان خبر داد.

حسنعلی حسین پور گفت: این طرح از آغازین روز اسفندماه شروع شده و تا ۲۹ اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در محور‌های ارزیابی ابلاغ شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران در استان اردبیل نیز در حال اجراست.

او افزود: این طرح به منظور لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا به خصوص کالا‌های اولویت‌دار و اقلام پر مصرف در آستانه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز و افزایش تقاضای عمومی جهت تهیه بسیاری از کالا‌ها در روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروزی و همچنین انجام سفر‌های زیارتی و سیاحتی اجرا می‌شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل هدف نهایی اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عیدانه استاندارد را ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در این ایام و پایش مستمر بازار عرضه، تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی و توزیعی اعلام کرد.

حسین پور تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم‌دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظر، پیشنهاد و انتقاد خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال کنند.

او همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۵۱۷ برای دریافت نظرات شهروندان گفت: شهروندان با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توانند از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.