برگزاری همایش جهاد تبیین در بنیاد شهید تبریز

در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند، همایش جهاد تبیین ویژه جمعی از جانبازان و ایثارگران در بنیاد شهید و امورایثارگران استان در تبریز برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: هر قدر در مورد شهدا و ایثارگران حرف بزنیم باز هم مدیون ایشان هستیم، چون جان عزیزشان را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم اسلام و انقلاب کردند و این امنیت و اقتدار را نیز مدیون آن‌ها هستیم.

مالک رحمتی افزود:شهدا بهترین الگوی ما هستند و نشان دادند که ما هم با سیره زندگانی آن‌ها می‌توانیم از اسلام وانقلاب صیانت کنیم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی تصریح کرد: امروز کشور ما در نقطه‌ای است که رهبرعظیم الشان ما می‌فرماید باید در جامعه پیشرفت و تحولی داشته باشیم و علیرغم همه پیشرفت‌ها هنوز راه نرفته زیاد داریم و نیازمندتوسعه همراه با عدالت و رفاه عمومی برای مردم هستیم و باید این راه را باحضور ومشارکت همه اقشار با اتحاد و انسجامی نموده و نواقص را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن تا زمانی که اسلام و انقلاب وجود دارد دشمنان دشمنی خود را ازما بر نخواهندداشت گفت: باید با اقتدار مقابل ان‌ها بایستیم و با فرهنگ ایثار وشهادت آن‌ها رامایوس کنیم و با عزت و استقلال خودبه برکت شهدا و امامین انقلاب در دنیا بدرخشیم.

دانش آراء مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان شرقی هم گفت: انتخابات نعمتی الهی است که به برکت انقلاب اسلامی به ما اعطا شده است و ما نیز با حضور گسترده در انتخابات مانند تمامی صحنه‌های انقلاب دشمنان را مایوس می‌کنیم.

برچسب ها: انتخابات ، رای ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.