رای گیری انتخابات در هزار و ۵۷۹ نقطه از خراسان شمالی

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: هزار و ۵۷۹ نقطه شهری و روستایی استان برای رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شد.

حسن ناهیدی در شورای اداری خراسان شمالی گفت: ۹۲۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در هزار و ۵۷۹ نقطه استان برای دریافت آرای مردم اقدام خواهند کرد که از این تعداد؛ ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۴ شعبه روستایی است.
وی افزود: همه‌ی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان فراهم است و مجریان انتخاباتی آموزش‌های لازم را برای برگزاری هر چه بهتر رویداد سیاسی ۱۱ اسفندماه فراگرفته اند.
رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی در خصوص تعداد شعب اخذ رای به تفکیک شهرستان‌ها، گفت: در حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد ۱۲۰ شعبه اخذ رای، در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان ۵۹۴ شعبه اخذ رای و در حوزه انتخابیه شیروان ۱۵۷ شعبه و در قوچان و فاروج نیز ۵۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
براساس اعلام رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکنون صلاحیت ۱۰۹ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس در خراسان شمالی تایید شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها: انتخابات ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.