مربی شناخته شده در تمرینات اکسین رویت شد

با شروع تمرینات تیم اکسین فهادان، حسین افضلی نیز در سالن طلائیه یزد حاضر شد.

تیم فوتسال اکسین فهادان یکی از چهار نماینده فوتسال استان یزد در لیگ دو است که دور رفت مرحله اول این رقابت‌ها را با نتایج قابل قبول در رده دوم به پایان رساند؛ این تیم پس از یک هفته استراحت کار خود را از روز گذشته در شرایطی آغاز کرد که حسین افضلی سرمربی شناخته شده فوتسال کشورمان بر سر تمرینات این تیم حاضر شد.

حسین افضلی که هم اکنون سرمربی تیم رده دومی گهرزمین سیرجان در لیگ برتر فوتسال است، گفت: به واسطه رابطه دوستانه‌ای که با سلطانپور مدیرعامل و جادری سرمربی اکسین فهادان دارم، در جریان نتایج این تیم قرار گرفتم و تمایل داشتم تا از نزدیک شاهد تمرینات و کیفیت بازیکنان اکسین باشم.

افضلی ادامه داد: فوتسال یزد با وجود این همه استعداد و البته دلسوز شایسته داشتن نماینده در لیگ برتر فوتسال است و این مهم می‌تواند توسط تیم اکسین فهادان محقق شود؛ چراکه سلطانپور مدیری است که با عشق به فوتسال حتی از جیب خود هزینه می‌کند تا فوتسال یزد صاحب نماینده در سطح اول فوتسال ایران باشد.

حسین افضلی در پایان به شناخت خود نسبت به سرمربی تیم اکسین فهادان گریزی زد و گفت: مصطفی جادری را از زمان کلاس مربی‌گری در بوشهر می‌شناسم…او مربی نخبه‌ای است که می‌تواند اکسین فهادان را به لیگ یک فوتسال ایران برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار