برگزاری پلی آف لیگ یک فوتسال با ۲ نماینده خوزستانی

۲ نماینده فوتسال خوزستان به مرحله پلی آف لیگ یک راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  2 تیم استقلال نوین ماهشهر و شهرداری رشت در هفته پایانی رقابت های گروه الف لیگ دسته یک فوتسال کشور در ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با شکست ۴ بر ۲ تیم استقلال نوین ماهشهر به پایان رسید.

تیم استقلال نوین ماهشهر با شکست در این دیدار ۲۹ امتیازی ماند و با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی گروه الف به مرحله پلی آف صعود کرد.

تیم هیات فوتبال امیدیه دیگر نماینده استان در این هفته میهمان پاس تهران بود که با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد. این تیم استان با کسب ۱۹ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه الف جای گرفته است.

تیم سما دزفول دیگر نماینده استان در حساس ترین بازی این هفته میهمان تیم رعد پدافند اصقهان بود تا تکلیف تیم سقوط کننده به لیگ پایین تر مشخص شود که در نهایت نماینده استان با شکست ۷ بر ۲ راهی لیگ سته دوم شد.

همچنین تیم اهورا بهبهان دیگر نماینده استان که در گروه ب رقابت ها حضور دارد در این هفته با قرعه استراحت مواجه بود، این تیم در حال حاضر با احتساب 33 امتیاز صدرنشین گروه ب این مسابقات بوده و به عنوان دیگر تیم خوزستانی راهی مرحله پلی آف شد.

انتهای پیام/م

صعود 2 نماینده خوزستان به مرحله پلی آف لیگ دسته یک فوتسال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.