بهره برداری از ۳ پروژه ورزشی در مدارس ماهان

سه طرح ورزشی در قالب طرح بهینه‌سازی فضای ورزشی (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) با حضور جمعی از مسئولان در بخش ماهان افتتاح شد.

پروژه زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید ایرانمنش در زمینی به وسعت ۹۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش، کفپوش روباز دبیرستان دخترانه کوثر به وسعت ۳۵۰ مترمربع و با صرف ۲۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش استان و زمین ساحلی هنرستان شهید ایرانمنش در زمینی به وسعت ۶۰۰ متر مربع و با صرف پنجاه میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی در بخش ماهان به بهره برداری رسید.

محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: همزمان با روز جوان، سه طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی شامل زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال ساحلی و کف پوش سالن روباز در هنرستان پسرانه شهید ایرانمش و دبیرستان دخترانه نمونه دولتی کوثر ماهان به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: ساخت، به روز رسانی و تجهیز فضای ورزشی مدارس یکی از راهبرد‌های اصلی آموزش و پرورش استان کرمان در حوزه تربیت بدنی و سلامت است.

وی از رشد ۷۳ درصدی فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان در قالب طرح بهینه‌سازی فضای ورزشی (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.