زیدان، هواداران یوونتوس را امیدوار کرد/ ممکن است در ایتالیا به مربی گری برگردم

زیدان از تمایل خود به بازگشت به دنیای سرمربی‌گری به خصوص در ایتالیا خبر داد.

زین الدین زیدان، پس از جدایی از رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۱ بعد از سال‌های موفقی که در این تیم داشت ، تا کنون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته بود اما حالا از علاقه خود برای بازگشت به دنیای سرمربی‌گری خبر داد.

زین الدین الدین در مصاحبه با جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی درباره احتمال مربیگری در ایتالیا گفت: چرا که نه؛ هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. در حال حاضر مشغول کار‌های دیگری هستم، اما خواهیم دید چه می‌شود. مطمئناً دوست دارم بار دیگر روی نیمکت بنشینم.

زیدان که این مصاحبه را در جریان مراسم رونمایی از مستند مارچلو لیپی، سرمربی افسانه‌ای ایتالیا و یوونتوس انجام داد، در خصوص رابطه‌اش با لیپی گفت: لیپی باعث شد به یووه بیایم. او اولین کسی بود که به من ایمان داشت و باعث شد بازی کنم؛ در حالی که این‌کار برای او آسان نبود. به هر حال من تازه از فرانسه آمده بودم و کسب آمادگی سخت بود. اما در نهایت او به من اجازه داد بازی کنم. لیپی برای من صرفا یک مربی نبود، بلکه من را به کسی که الان هستم، تبدیل کرد. شاید او یکی از بهترین مربیانی است که من داشته‌ام؛ در کنار کارلو آنچلوتی و امه ژاکه.

گفتنی است زیدان در تیم یوونتوس به فوتبالیست سرشناسی تبدیل شد و در این سالها همیشه نامش به عنوان یکی از گزینه های مربیگری در این باشگاه به چشم میخورد.

برچسب ها: زیدان ، یوونتوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار