قاتل فراری در دام پلیس/دستگیری عربده کش در محلات شهر

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: جوان ۳۹ ساله‌ای که پس از ارتکاب قتل دوست ۴۴ ساله خود متواری شده بود، با تلاش کاراگاهان دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع قتل مردی ۴۴ ساله در کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تلاش برای دستگیری فرد قاتل آغاز شد.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه فرد قاتل در منزل یکی از بستگانش شده و محل مورد نظر را به محاصره درآوردند.

 کرمی تصریح کرد: ماموران در ادامه و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه اش را اختلاف با مقتول عنوان کرد.

وی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد .

دستگیری عربده‌کش در یکی از محلات شهر

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فرد عربده‌کش در یکی از محلات شهر که با شمشیر و ایجاد رعب و وحشت اقدام به بستن خیابان کرده بود، با اقتدار و حضور به موقع مأموران پلیس زمین‌گیر شد.

علیرضا دلیری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با شمشیر اقدام به مسدود کردن یکی از خیابان‌های کرمانشاه کرده و با عربده‌کشی در حال حمله‌ور شدن به خودرو‌های عبوری است، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل، مأموران به تعقیب فرد مجرم پرداخته و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند وی و یکی دیگر از هم‌دستانش را که در صحنه حضور داشت با اقتدار زمین‌گیر و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به کشف شمشیر فرد عربده‌کش، تصریح کرد: سه نفر از شهروندان نیز که خودروهایشان دچار خسارت و آسیب شده بود از این فرد اعلام شکایت کردند.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: مجرمان دستگیرشده برای صدور احکام لازم به مراجع قضایی معرفی شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.