دستگیری ۳ باند سرقت منزل

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ۳ باند سرقت منزل، موبایل‌قاپی و تجهیزات مخابراتی در شهر کرمانشاه دستگیر شدند و ۱۱ سارق و تعدادی مال‌خر اموال مسروقه توسط پلیس به دام افتادند.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در تشریح اقدامات انجام‌شده پلیس آگاهی و در جمع خبرنگاران گفت : پس از وقوع چندین مورد سرقت در حوزه‌های مختلف، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با تلاش کارآگاهان ۳ باند سرقت منهدم شد.

وی افزود: یکی از این باند‌ها متشکل از ۵ نفر اقدام به سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی کرده و پس از دستگیری به ۲۰ فقره سرقت در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: در همین راستا ۲ مال‌خر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده همراه با سارقان به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: باند دیگری که متلاشی شد مربوط به موبایل قاپی بود که ۲ نفر به‌وسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت ۳۴ دستگاه گوشی تلفن همراه از شهروندان کرده بودند.

حاجیان بابیان اینکه سارقان هرکدام از موبایل‌های سرقتی را بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون ریال به فروش می‌رساندند، افزود: در همین راستا افرادی که اقدام به خرید گوشی‌های تلفن همراه مسروقه می‌کردند شناسایی‌شده و به‌زودی دستگیر خواهند شد.

وی اذعان داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یک باند ۴ نفره سارقان منزل هم دستگیر و اعضای باند در اعترافات خود هرکدام به ۴ تا ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برخورد قاطعانه با سارقان خبر داد و گفت: کرمانشاه محل مناسبی برای اعمال مجرمانه نیست و تلاش می‌کنیم روند کاهشی سرقت با شتاب بیشتری در استان ادامه پیدا کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.