نادری: با غفلت مقابل برزیل بازی را واگذار کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: در دقایقی از بازی خیلی بهتر از برزیل بودیم، اما ثانیه‌هایی غفلت کردیم و بازی را واگذار کردیم.

علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از بازگشت به ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تورنمنت بسیار سنگین و سختی بود. فکر می‌کنم با توجه به شرایط و بضاعتی که داشتیم و کار‌هایی که انجام داده بودیم، نتیجه قابل قبول و خوبی کسب کردیم.

او با اشاره به بازی با برزیل ادامه داد: می‌توانم بگویم چیزی کمتر از برزیل نداشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. در دقایقی از بازی خیلی بهتر از برزیل بودیم، اما ثانیه‌هایی غفلت کردیم و بازی را واگذار کردیم. بازیکنان ما کمتر بودند و یکی دو نفر به دلیل مصدومیت و دو کارته بودن نداشتیم. در کل نتیجه قابل قبولی کسب کردیم و به مردم ایران تبریک می‌گویم. این پیروزی را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم.

نادری درباره پیروزی مقتدرانه ایران مقابل بلاروس در دیدار رده‌بندی گفت: آن بازی هم کیفیت بالای تیممان را نشان می‌داد. تیم ما در همین سطح و کیفیت بود. باز هم من می‌گویم ما باید با برزیل در فینال بازی می‌کردیم، اما قرعه طوری شد که قبل از فینال این اتفاق افتاد و برزیل برد. در کل کیفیت تیم ما بالا بود و خدا را شکر توانستیم بلاروس را شکست بدهیم و مقام سوم را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در خصوص واکنش مردم به کسب رتبه سوم مسابقات عنوان کرد: لطف مردم همیشه شامل حال ما بوده است. مردم داخل کشورمان در صفحات مجازی و حضورا و غیابا بچه‌ها را مورد لطف قرار می‌دهند و در دبی هم ایرانیان خیلی به ما لطف داشتند. ما هرگز این لطف را فراموش نمی‌کنیم و بچه‌ها به عشق این مردم بازی می‌کنند و سعی می‌کنیم نتایج بهتری کسب کنیم.

او همچنین درباره حمایت فدراسیون  فوتبال از این تیم توضیح داد: در این دوره از مسابقات فدراسیون برای بازیکنان سنگ تمام گذاشت و پاداش‌هایشان را به موقع داد و روز بازی به صورت دلاری و ریالی پرداخت کرد. شرایط بسیار خوبی بود و باید از فدراسیون تشکر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار