ایمانیه:

سهل انگاری در ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا، قابل جبران نخواهد بود

استاندار فارس، ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا را واجب‌ترین اقدام دانست و از آن بعنوان فعالیتی ماندگار یاد کرد که سهل انگاری در آن قابل جبران نبوده و نخواهد بود.

محمدهادی ایمانیه در ستاد هماهنگی برگزاری کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، ضمن تقدیر از پیگیری‌های انجام شده، برضرورت هماهنگی نزدیک برای تامین اعتبار، مابین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سپاه و دستگاه مجری تاکید کرد و گفت: کلیات مباحث مرتبط با هزینه‌های اجرای این کنگره ملی مشخص شده است؛ نیاز‌ها بر اساس بودجه بندی به کمیته تامین اعتبار ارائه و پس از تامین، هزینه شود.

استاندار فارس خواستار ارائه شرح وظایف زیر کمیته‌ها بصورت مقادیر کمی شد و از قابل ارزیابی بودن وظایف هر بخش تاکید کرد و گفت: به مدت دو ماه، هر هفته یک جلسه، به مدت دوماه هر هفته سه جلسه و ماه‌های منتهی به برگزاری کنگره جلسات کمیته‌ها هر روز برگزار شود و جزئیات برنامه ها، به صورت دقیق و میدانی بررسی و ارزیابی شود.

رئیس ستاد برگزاری کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید سرافراز استان فارس در ادامه، ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا را واجب‌ترین اقدام دانست و از آن بعنوان فعالیتی ماندگار یاد کرد که سهل انگاری در آن قابل جبران نبوده و نخواهد بود.

او در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تاسیس ۱۱۰ دارالقرآن دیگر در سطح استان، پیشنهاد داد فرماندهان سپاه در شهرستان‌ها فضا‌های موجود که ظرفیت راه اندازی دارالقرآن را دارد را اعلام تا در این زمینه نیز اقدام شود.

استاندار فارس در ادامه ضمن تأکید بر تسریع در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس، به ۲۴ کمیته برگزاری کنگره ملی شهدای استان، ماموریت داد تا پیوست تاثیرگذاری بر جوانان و نوجوانان را تدوین و ارائه کنند.

در حاشیه این جلسه از سامانه قرآن دوست رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار