بهره‌مند:

افزایش قیمتی برای شیرینی ایام نوروز نداریم

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران گفت: افزایش قیمتی در شیرینی ایام نوروز نخواهیم داشت.

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران گفت: در حال حاضر ثبات قیمتی در بازار شیرینی برای ایام نوروز داریم و قیمت دستوری از طرف اتحادیه نداریم ولی افزایش قیمت شیرینی برای ایام نوروز نخواهیم داشت.

او گفت: اگر با همین شرایط باشیم و هیچگونه افزایش در خصوص مواد اولیه در بحث شیرینی نداشته باشیم قیمت ها ثبات خواهد داشت و قیمت ها را خود واحدهای صنفی براساس عرضه و تقاضا ارائه خواهند کرد.

بهره‌مند بیان کرد: در حال حاضر ما با کاهش خرید شیرینی مواجه هستیم و امروز به این موضوع توجه نمی شود چرا که اولویت نخست خانوارها چیزهای دیگر است.

او گفت: متاسفانه امروز هم برخی از نانوایان اقدام به پخت شیرینی می کنند و هیچ نظارتی و برخوردی بر این واحدها نیست و فروش شان در فروشگاه های عرضه نان های فانتزی که مجوزی از ما ندارند تولید و عرضه می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
بازم گفتی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
کل دنیا در سال نوسان شاهد تخفیف هایی که روی اجناس و دیگر خدمات هستند تا کل مردم از سال نو لذت ببرند . حال در ایران ما بلیط اتوبوس ، قطار ، هواپیما ، سایر خدمات ، مواد غذایی ، تنقلات ، شیرینی جات ووووووووو همه گران میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
شیرینی فروشی‌های تهرانپارس خیلی گرانفروشن مخصوصا شیرینی فروشی سالوت تازه صندوقدار فروشگاه با مردم بداخلاقی میکنه کارت بانکیشون رو پرت میکنه انگار مجبورش کردن کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۳:۲۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
کسی گوش به حرف شما نیست.
الان ۶ سال است که طی شش سال تمام قیمت‌ها بیش از ۱۵ برابر شده و این روال تا وقتی مسئولین دعای تحویل سال را بلد نیستند تلفظ و ادا کنند !! ادامه خواهد داشت. همان افتضاحی که آن مسئول در اداء دعای تحویل داشت ، بسیاری از مسئولین در کار خودشان همانگونه اند . همان تلفظی که برای حول حالنا .... گفته شد در اقتصاد و صنعت هم همان است ! حول حالنا ...!!!!!!
و همان که بجای کلمه نهار( روز ) کلمه انهار ( نهرها. جوی ها .) را در دعا آورد، بسیاری از سایر مسئولین هم در کار خودشان همین گونه اشتباه عمل کردند منتها آن اشتباه خواندن دعا را همگان همان لحظه متوجه شدند اما اشتباهات نابود کننده سیاسی و اقتصادی و فرهنگی را الان همگان درک می‌کنندکه چه شد و چه اتفاقی افتاد. هرچند مسئولان هر کدام در کار خودشان،هنوز می‌گویند حول حالنا ......!!
. الان نتیجه اش این شد طی ۱۱ سال ، ارزش پول ملی کمتر از یک پنجاهم شده !
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۳:۰۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
نداریم شما یعنی داریم
آخرین اخبار