شهرداری اردبیل از ۲ نامزد انتخابات مجلس شکایت کرد

شهردار اردبیل گفت: این مجموعه از ۲ نامزد انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل تخلف در تبلیغات به دادستانی شکایت کرده است.

محمود صفری اظهار کرد: با وجود برگزاری نشست‌های توجیهی، تماس‌های تلفنی با نامزد‌ها و اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها مبنی بر ممنوع بودن نصب پوستر‌ها در مکان‌های عمومی، متاسفانه شاهد بی‌توجهی از سوی برخی نامزد‌ها و هوادارانشان بودیم.

او با اشاره به فعالیت گروه‌های نظارتی و بازرسی افزود: اگرچه شب گذشته نگهبان هم وجود داشت، ولی پوستر ۲ نامزد را بر روی پل قدس نصب کرده بودند که در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به امحای پوستر‌ها و رنگ‌آمیزی محل اقدام شد.

شهردار اردبیل با تاکید بر ممنوع بودن نصب پوستر‌های تبلیغاتی بر روی اموال عمومی، بیان کرد: مسئول تمام رفتار هواداران متوجه شخص نامزد‌ها است؛ با کسانی که زیبایی شهر را برهم می‌زنند، تعارف نداریم و در این راستا از ۲ نامزد انتخاباتی که پوسترهایشان بر روی پل قدس نصب شده بود، به مرجع قضایی شکایت کردیم.

او در ادامه از افزایش تعداد مکان‌های مجاز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی خبر داد و اضافه کرد: پیش از آغاز رسمی تبلیغات ۱۰۰ نقطه برای نصب تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته شده بود که به منظور جلوگیری از تخریب سیما و منظر شهری، این نقاط به ۲۵۰ مورد افزایش یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.