امام جمعه ایلام:

شرکت حداکثری و انتخاب اصلح راه حل مشکلات جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه شرکت حداکثری و انتخاب اصلح راه حل مشکلات جامعه است، گفت: امروز ساده‌ترین راه حفظ نظام، این است که مردم پای صندوق آراء مشارکت حداکثری داشته باشند.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه انسان اگر می‌خواهد کاری را به کسی واگذار کند، باید به کاردان و متخصص امر واگذار کند، گفت: کلید خوش‌بختی جامعه این است که افراد کاردان، لایق، متخصص و متعهد در رأس کار قرار بگیرند و از طرفی هم منشأ نابسامانی‌ها و مسائل اجتماعی ناشی از ریاست نااهلان و افراد نالایق بر جامعه است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اهمیت مسئولیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی، افزود: یک نماینده مجلس علاوه براین‌که مردم به او رأی می‌دهند تا به‌عنوان وکیل مردم انتخاب می‌شود براساس اصل شصت و هفتم قانون اساسی، این نماینده منتخب مردم باید سوگند به کلام‌الله مجید و هم با تکیه به شرافت انسانی خود یاد کرده و ودیعه‌ای که ملت به او سپرده به‌عنوان امینی عادل پاسداری و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت کند و به استقلال، اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پای‌بند باشد.

وی یادآور شد: بنابراین کسانی که وارد این عرضه می‌شوند باید از خواسته‌های خود بگذرند، همانطوری که الان دنبال این هستند که با هر بهانه‌ای با کوچک و بزرگ ارتباط برقرار کنند تا رأی او را بگیرند، بعد از این که مردم اعتماد کردند و به او رأی دادند باید همین صفت را تداوم دهد .

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه امروز ساده‌ترین راه حفظ نظام، این است که مردم پای صندوق آرا مشارکت حداکثری داشته باشند، افزود: رأی اولی‌ها و آنانی که برای اولین‌بار پای صندوق انتخابات حضور خواهند داشت با افتخار این عبادت بزرگ را در زندگی سیاسی خود ثبت کنند چرا که مدال افتخاری برای آینده آنان است.

وی با اشاره به تبریک میلاد با سعادت میلاد حضرت مهدی موعود (عج) بر همه عاشقان آن حضرت و منتطران ظهور، اظهار کرد: نیمه شعبان از ایام مبارکی است که منزلت ویژه‌ای به اندازه شب‌های قدر دارد.

وی با بیان اینکه حضرت امام عصر (عج) حکومتی در دنیا برقرار می‌کند که ایده آل جامعه بشری است، افزود: حکومت آن حضرت قائم بر عدالت است و قانون آسمانی بر آن حاکمیت دارد، در زمان حکومت آن حضرت، خیر و برکت در آن زمان فراوان است و علم و دانش به اوج خود می‌رسد، عدالت و امنیت در سراسر جهان فراگیر می‌شود و تبعیض و فقری وجود ندارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.