فرمانده انتظامی استان ایلام:

پلیس چشمان بیدار مردم در انتخابات خواهد بود

سردار جمال سلمانی از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن و با شکوه در سطح استان ایلام خبر داد.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: برگزاری انتخابات در کمال امنیت و آرامش، هدف اصلی فراجا است و حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، موجب نا امیدی دشمنان انقلاب و ملت بزرگ ایران خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات و تمهیدات صورت گرفته برای برقراری امنیت انتخابات پیش رو، افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین امنیت انتخابات صورت گرفته است تا با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود، امنیت مطلوب در زمان انتخابات برای حضور پرشور و گسترده مردم فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تشریح کرد: در حالی که بسیاری از دشمنان انقلاب اسلامی تبلیغات گسترده‌ای در زمینه کمرنگ بودن انتخابات پیش رو دارند؛ مردم انقلابی و ولایت مدار استان ایلام همانند گذشته شور انتخاباتی بی نظیری را در کمال امنیت و آرامش به نمایش خواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: انتخابات به عنوان جلوه و تبلوری عینی از مردم سالاری دینی در کشور است و حضور هوشیارانه، حداکثری و با بصیرت مردم در روز سرنوشت ساز ۱۱ اسفند موجب اقتدار ایران و هر ایرانی خواهد شد.

وی تأکید کرد: مجموعه انتظامی استان ایلام با اقتدار در صحنه انتخابات پیش رو حاضر خواهد شد و از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی حفاظت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.