شیب صعودی قیمت خودروی دیگنیتی مشتریان را در نیمه راه گذاشت

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از افزایش قیمت خودروی دیگنیتی توسط شرکت بهمن موتور گلایه کرد.

خودروی دیگنیتی محصول شرکت بهمن موتور است و متقاضیان بسیاری در سامانه یکپارچه سازی این خودرو را ثبت نام کردند. اما افزایش قیمت و موجود نبودن این خودرو متقاضیان را گلایه‌مند کرده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و عرض ادب سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در بانک بلوکه کردم جهت خرید خودرو دیگنیتی از شرکت بهمن موتور در سامانه یکپارچه خودرو اولویت من زمستان ۱۴۰۲ تعیین شد و من هم طبق این اولویت خودرو و طلاهایم را فروختم و پول آن را نقد کردم. الان بعد از گذشت دو ماه از زمستان شرکت بهمن موتور ۲۲۰ میلیون افزایش قیمت داده و بخشنامه هم داده که شرکت خودرو ندارد که تحویل دهد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
با سلام :دلیلی که مدیر عامل بهمن موتور برای تحویلی زمستان اورده به وجه قابل قبول نیست زیرا اگر تعداد ثبت نام کننده ازتعداد تولید بیشتر بود بایستی بعضی از انها را در سال 1403 مثل ایرانخودرو برنامه ریزی میکرد تا من ثبت نام کننده تکلیف خودم را بدانم منی که زمستان 1402 نوبت من است وتا الان منتظر ماندم و الان اینگونه جواب بچه گانه از مدیر عامل خیلی زشت است.اگر از اول اطلاع رسانی میکرد ما میتوانستیم طبق برنامه های سامانه یکپارچه از خودرو ساز دیگر اقدام کنیم که هم از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم هم این همه ضررو زیان نکنیم خواهشمندم پیگری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
مگر در زمان ثبت‌نام گفته نشده بود که قیمت‌ها قطعی نیست و با قیمت روز محاسبه می‌شود؟
آخرین اخبار