بخشی از مشکلات خودروی کوییک GX ثبت نامی از زبان خریدار

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی پاره‌ای از مشکلات خودروی کوییک GX ثبت نامی را روایت کرد و خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

این روز‌ها متقاضیان خودرو علاوه بر مشکلاتی از قبیل تاخیر در تحویل و افزایش قیمت خودرو گاهی با مسائلی مانند نقص فنی خودروی صفر کیلومتر مواجه می‌شوند که برای آن‌ها دردسرساز می‌شود.

اکنون شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات خودروی کوییک سخن گفت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام وقت بخیر، بنده در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در سایت سایپا یک خوردو کوییک Gx ثبت نام کردم و حدود ۱۱۲ میلیون تومان پرداخت کردم، که می‌بایست شرکت سایپا بعد از یکسال حدود ۵۰ درصد دیگر بگیرد که متاسفانه در آذر ماه بصورت پیامکی بمدت ۱۰ روز فرصت داده اند تکمیل وجه کنیم و مبلغ ۱۸۳ میلیون تومان دیگر پرداخت کنیم.
یعنی شرکت سایپا با ارتقا موتور و آپشن‌ها قیمت خودرو را افزایش داده است و قیمت کوییک Gx برای ثبت نام کنندگان ۲۹۳ میلیون تومان تمام می‌شود. توضیح اینکه قیمت کوییک معمولی در سال ۱۴۰۱ در شرکت حدود ۱۶۰ میلیون تومان بوده‌است.
حال بنده در آذر ماه تکمیل وجه نمودم و در ۲۵ آذر ماه خودرو بنده در نمایندگی سایپا آماده تحویل بود که متوجه شدیم خودرو ایراد و نقص فنی در سیم‌پیچی و کامپیوتر دارد و... خودرو صفر را از نمایندگی تحویل نگرفتم و به خود شرکت سایپا شکایت کرده ام. اکنون از آنروز نمایندگی خودرو را به شرکت سایپا پاس می‌دهد و شرکت به نمایندگی. نمایندگی هر روز قول دو روز دیگر را می‌دهد تا خودرو را درست کرده و تحویل دهد. بنده پول را داده ام، اما نه خودرو  دارم و نه کاری می‌توانم بکنم. از باشگاه خبرنگاران جوان خواهشمندم اینگونه مسائل را که برای خریداران دیگر نیز به وجود می‌آید را پیگیری کنید.

منبع: علی ورشوی - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار