پایان رویداد اعطا جایزه ملی فناورانه نکست در اصفهان

نخستین رویداد اعطا جایزه ملی فناورانه نکست (نــوآوری کـارآفرینان سـرآمد تـوسعه) در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با معرفی برگزیدگان به کارخود پایان داد.

 رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری در آئین اختتامیه این رویداد علمی گفت:۲۴۰ کارآفرین وفناور دراین رویداد ثبت نام اولیه کردند که از این تعداد ۸۹ نفر ثبت نام نهایی شدند که از شهر‌هایی همچون تهران، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، فارس، مرکزی، یزد، آذربایجان شرقی وغربی، مازندران، گلستان، کرمان، کرمانشاه، زنجان، خوزستان، ایلام و گلستان است.


شقایق حق جوی افزود: محور‌های انتخاب شرکت‌های برترهوش مصنوعی و رباتیک، تحول مبتنی بر داده و صنعت چهار، اتصال‌پذیری ارتباطات و میکروالکترونیک، زیست فناوری است.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری، شرکت‌هایی رامنتخب این رویداد برشمرد که بالای ۱۰ میلیارد تومان فروش داشتند و ۳ محصول تجاری‌سازی شده از قبل داشتند، گفت: ۹ محصول برتر در حوزه‌های هوش مصنوعی و رباتیک، تحول مبتنی بر داده و صنعت چهار، اتصال‌پذیری ارتباطات و میکروالکترونیک، زیست فناوری معرفی شدند.


شقایق حق جوی با اشاره به اینکه این جایزه سبد محصولات دانش بنیان کشور را برای ورود به عرصه‌های تجارت و بازار‌های جهانی غنی‌تر می‌کند، گفت:این جایزه برای اولین بار به محصول فناورانه و نوظهور اعطا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار