راهپیمایی حمایت از غزه در استان سمنان برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری راهپیمایی بزرگ مردم استان در محکومیت جنایت‌های اسرائیل در غزه در روز جمعه خبر داد.

حجت الاسلام عباس خرمیان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ، ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم، اما مقاوم غزه به میدان می‌آیند، ابراز کرد: راهپیمایی اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم مردمی و پرشور روز جمعه چهارم اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، افزود: این تجمع در راستای جمعه‌های خشم و انزجار برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مصلی‌های نمازجمعه سراسر استان میزان این حضور حماسی و پرشور مردم متدین استان خواهند بود، گفت: این راهپیمایی بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه برگزار می‌شود.

خرمیان تاکید کرد: راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه در مسیر‌های منتهی به مصلا‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی از آحاد مردم دعوت کرد تا در این مراسم باشکوه شرکت داشته باشند و افزود: مردم استان سمنان همواره در تمام عرصه‌ها در میدان حضور دارند و راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجمعاتی که در این پنج ماه بعد از هجوم ددمنشانه اسرائیل به غزه صورت گرفته، خود نمایان گر این امر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین گفت: این حضور‌های حماسی زمینه ساز و مقدمه‌ای برای مشارکت بالای مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه سال جاری نیز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.