در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ساخت ۳ مجموعه بزرگ ورزشی در تهران/ سرانه ورزشی تهران کافی نیست

معاون شهردار تهران گفت: سه مجموعه بزرگ ورزشی ساخته خواهد شد که تحقیقات و مکان‌یابی آن در حال انجام است.

امین توکلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در شهر تهران با کمبود سرانه در حوزه‌های مختلف نظیر آموزشی و فضای سبز مواجه هستیم که متناسب با جمعیت تهران نیست، اما جبران این موضوع رو به رشد است.

وی گفت: با منطق اینکه از جنوب شهر شروع کنیم همه سرانه‌های شهر متوازن در حال افزایش است و یکی از این موارد سرانه ورزشی است که در سال جاری ۷۰ مجموعه ورزشی تعطیل، بازگشایی شدند و بیش از ۳۶ مجموعه به سرانه ورزشی پایتخت اضافه شد.

توکلی با بیان اینکه سرانه ورزشی در تهران کافی نیست و باید توسعه پیدا کند گفت: دستور رئیس جمهور مبنی بر اضافه شدن یک ورزشگاه ملی به شهر تهران موضوع بسیار خرسند کننده‌ای بود که یک سرانه خوب و استاندارد با ساخته این مجموعه به شهر تهران اضافه خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سه مجموعه بزرگ ورزشی با دستور شهردار تهران ساخته خواهد شد که این مجموعه‌ها شامل یک مجموعه عمومی ۴۰ هزار نفری، یک مجموعه ویژه سالمندان و معلولان و یک مجموعه ورزشی تفریحی در زمینه ورزش‌های آبی است.

توکلی گفت: تحقیقات برای ساخت این مجموعه‌ها در سازمان ورزش شهرداری تهران در حال انجام است و در حال انجام مکان یابی هستند.

وی اظهار کرد: در سفر شهردار تهران به چین برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش شهر تهران مذاکره شد و شرکت تخصصی حوزه ورزش انتخاب شد و اکنون در حال مذاکره هستیم تا از این فرصت سرمایه گذاری برای توسعه سرانه ورزشی پایتخت استفاده کنیم.

برچسب ها: ورزشی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
مکان های ورزشی ساخته بشه که برای عموم مردم بخصوص نوجوان و جوان قابل استفاده باشه رایگان یا با هزینه پایین، نه صرفا مکان هایی که دست ارگان ها یا شهرداری بیوفته که معمولا به عده خاص تعلق میگیره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
بعد 45 سال تازه تصمیم گرفتن 40 سال دیگه افتتاح میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ایشان چقدر شبیه آقای خمس ( سرمربی تراکتورسازی ) است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
فقط استخر چون نصف مردم مسنن و فقط شنا میتونن بکنن
آخرین اخبار