توجه جدی به عوامل زیست محیطی در ساخت محور محمدیار - بناب

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: در ساخت محور محمدیار – بناب به عوامل و مطالعات زیست محیطی توجه جدی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی عوامل زیست محیطی در طرح‌های راهسازی که به ریاست معاون عمرانی استاندار و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد، گفت: پروژه‌های راهسازی با توجه به عوامل و مطالعات زیست محیطی انجام می‌گیرد و توجه به این بخش در محور محمدیار – بناب نیز در اولویت است.

سید محسن حمزه‌لو  اظهار داشت: باید به این مساله توجه شود که توسعه و توجه به محیط زیست در تضمین توسعه پایدار بسیار راهگشا و موثر است.

وی ادامه داد: راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در راستای حفاظت از محیط زیست، اجرای طرح‌های راهسازی متناسب با این بخش را حائز اهمیت قرار داده است و در پروژه محور محمدیار – بناب نیز تمهیدات لازم برای این بخش سنجیده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی کامل دارد که در راستای حفاظت از محیط زیست همکاری لازم را داشته باشد و باید برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت‌های موجود انجام گیرد.

حمزه‌لو افزود: هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با هدف رفع موانع زیرساختی اجرای طرح‌های راهسازی در اولویت بوده و این مساله با جدیت دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی موجب تسهیل امور و اجرای سریع پروژه‌های راهسازی شده و زمینه توسعه راه‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی را سرعت می‌بخشد.

در این جلسه مقرر شد برابر نظر سازمان حفاظت محیط زیست و آب منطقه‌ای استان تمهیدات مضاعف جهت حفاظت از تالاب‌های موجود در محور محمدیار-بناب در زمان اجرا و بهره بردای از پروژه پیش بینی گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.