معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

شعب اخذ رأی مناسب‌سازی شده در هر شهرستان تعیین می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات، شعب اخذ رأی مناسب سازی شده در هر شهرستان و مرکز استان باید تعیین شود.

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در نشست هماهنگی پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان استان در محل استانداری ایلام گفت: در این راستا فرمانداران موظفند در هر شهرستان یک شعبه را تدارک دیده تا زمینه مشارکت حداکثری و تسهیل حضور جانبازان، سالمندان و افراد دارای معلولیت در این حماسه ملی فراهم شود.

وی با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی که در زمینه مناسب سازی اقدام‌های موثر و مطلوب انجام داده، افزود: گزارش عملکرد کلیه دستگاه‌های عضو این ستاد تا پایان سال و در آخرین جلسه ستاد مناسب سازی جمع بندی و ارائه و در سطح عالی تا ضعیف جمع بندی و دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کرده باید پاسخگو باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام بیان کرد: این ارزیابی به همت فرمانداران نیز در سطح شهرستان‌ها باید انجام و نتیجه را در آخرین نشست اعلام کنند.

هژبری به نقش و وظایف شهرداری‌ها در حوزه مناسب سازی اشاره کرد و گفت: اصلاح معابر وظیفه شهرداری‌ها بوده و در این زمینه باید در قالب مطالعه و مشاوره بصورت استاندارد انجام شود.

وی با اشاره به اخذ مجوز ورود ۱۳ دستگاه اتوبوس درون شهری برای استان گفت: حداقل ۲ اتوبوس از این دستگاه‌ها برای سهولت تردد افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان باید مناسب سازی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام همچنین بر مناسب سازی حداقل یک فضای آموزشی برای سهولت تردد دانش آموزان دارای معلولیت تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی در این استان، بر روند مناسب سازی اماکن مذهبی و بقاع متبرکه و زیارتگاه‌های استان تاکید کرد.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.