معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات:

نامزدها به سلامت انتخابات کمک کنند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات گفت: کاندیداها با همراهی و تعامل با برگزارکنندگان انتخابات به امنیت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات شامگاه دوشنبه در جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام با دستگاه های نظارتی، اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی باید سعه صدر لازم را برای خود و حامیانشان در رقابت ها و دوران تبلیغات رسمی انتخابات ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات یک عرصه رقابت است که نامزدها باید بر اساس رفتار و اخلاق اسلامی قدرت تحمل همدیگر را داشته باشند، تصریح کرد: انتخابات بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار مولفه اصلی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات یادآور شد: این چهار مولفه لازم و ملزوم همدیگر هستند که باید همه آنها در دستور کار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

وی افزود: یکی از شروط سلامت انتخابات همراهی و تعامل نامزدها با برگزار کنندگان انتخابات است که لازم است کاندیداها در این زمینه همکاری و تعامل لازم را با دست اندرکاران انتخابات داشته باشند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات با تاکید بر اینکه نامزدها در تبلیغات خود برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هم تبلیغ کنند، ابراز کرد: کسانی که نامزد می شوند باید به فکر نظام جمهوری اسلامی نیز باشند و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ستادهای آنها برافراشته باشد.

وی بیان کرد: کاندیداها به گونه ای تبلیغ کنند که مردم حس کنند نامزدهای انتخابات افرادی کلان با افکار بلند برای توسعه و پیشرفت کشور هستند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات افزود: استان ایلام نیاز به توسعه و پیشرفت دارد، شما باید رفتار و نگاهتان توسعه ای باشد و اگر اینگونه نباشد کسی برای شما توسعه نخواهد آورد.

وی با تاکید بر اینکه از رفتارهایی که هزینه برای نظام ایجاد می‌کند باید خودداری شود، گفت: ۲۴۰ هزار شهید تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده یعنی برای هر صندلی مجلس شورای اسلامی ۸۰۰ شهید داده شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه نظام اجازه نمی‌دهد حق نامزدی پایمال شود اما نامزدهای انتخابات نیز باید نظام را یاری کنند، خاطرنشان کرد: رفتار، گفتار و کردار نامزدها و هوادارانشان باید یک رفتار و اخلاق اسلامی باشد و اگر این موارد رعایت شود انتخابات و رقابت سالم، امن با مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

این نشست با حضور جمعی از نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه ایلام (شمال استان) و دهلران (جنوب استان) برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
یکی نبض بگیره یکی فشار خون یکی هم درجه تب خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
قطعا ۴۵ میلیون سهامدار مالباخته بورس رای نمیدن شک نکنید تازه بعد انتخابات چنان توری بشه که همه از رای دادن پشیمان شوند