تعزیرات زنجان بر بازار شب عید نظارت می‌کند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته طرح نظارت بر بازار شب عید نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا می‌شود.

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه تعزیرات زنجان بر بازار شب عید نظارت می‌کند گفت: این طرح از روز شنبه پنجم اسفند آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا می شود.

مظفری افزود: در این طرح بر واحدهای صنفی مرتبط با معیشت مردم نظارت و با متخلفان برخورد می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت ایجاد آرامش در بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان انتظار می رود بازرسان گزارش تخلفات را بدون اغماض به تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

به گفته مظفری، آغاز این طرح در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی و کمیته اقدام مشترک تصویب شده و بر این اساس حمایت قضایی و تعزیراتی از بازرسان به وسیله روسای شعب اداره کل تعزیرات حکومتی انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برخورد جدی با کم فروشی،‌ خاطر نشان کرد: در این راستا به پرونده تخلف کم فروشی مبل سازی به ارزش ۲۵۵ میلیون ریال و درج نکردن قیمت در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: شعبه پس از بررسی پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متخلف را برای کم فروشی به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی اضافه کرد: شعبه همچنین متخلف را برای صادر نکردن صورتحساب ۲۰ میلیون ریالی، ۲۵۵ میلیون ریال جریمه نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.