هشدار فلسطینیان درباره ممنوعیت ورود به مسجدالاقصی

کمیته پیگیری مردم عرب در اراضی اشغالی تاکید کرد تصمیم کابینه صهیونیستی برای ممنوعیت ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی در ماه رمضان، اعلان جنگ است.

کمیته پیگیری مردم عرب و فعالیت‌های سیاسی در داخل سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ هشدار داد که قصد شورای جنگ صهیونیستی برای پذیرش درخواست‌ ایتامار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای اعمال محدودیت برای ورود مسلمانان داخل اراضی اشغالی به مسجد الاقصی در ماه رمضان، با توجه به کشتار مردم غزه، اعلان جنگ به کرانه باختری و دیگر مناطق فلسطینی نشین اراضی اشغالی است.

به گزارش القدس العربی، این کمیته در ادامه گفت: ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و تقواست، اما ذهنیت نژادپرستانه حاکم بر اسرائیل، آن را به ماه تحریک، تهدید، ظلم و سلب آزادی عبادت برای مردم تبدیل کرده است. 

کمیته پیگیری تاکید کرد که این شروط درخواستی بن غفیر و تایید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر صهیونیست‌ها بر اساس آنچه در رسانه‌ها منتشر می‌شود، اعلان جنگ همه جانبه علیه فلسطینیان و مقدمه‌ای برای تخلیه و تخریب مسجد الاقصی برای شهرک نشینان صهیونیست است.

این سازمان در پایان تاکید کرد مسجد الاقصی در مجموع یک مکان مقدس تنها برای مسلمانان است و هیچ کس حق ورود به آن و اداره امور آن را ندارد و فلسطین از آزادی ورود به مسجد الاقصی در ماه مبارک و هر روز و ساعت آن دست برنخواهد داشت.

محمد برکه، رئیس کمیته عالی پیگیری برای مردم عربی به القدس العربی گفت: این تصمیم نه در اینجا و نه در جهان هرگز تصویب نخواهد شد و تلاش برای تخلیه الاقصی با شکست مواجه خواهد شد. نقشه‌های این افراد (صهیونیست‌ها) نیز شکست خواهد خورد.

برکه از جامعه جهانی و کشور‌های عربی و اسلامی خواست تا برای توقف این تشدید خطرناک و جنگ نسل کشی در غزه تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۷:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
مسجد الاقصی یا معبد سلیمان بنا به اعتقادات بنیادگرایان یهودی در زیر مسجد الاقصی معبد سلیمان قرار دارد و مسجد فوق بر روی معبد سلیمان ساخته شده که با تخریب. ان معبد مانند انچه که در فیلم های هالیودی متخیل می شود از زیر مسجد بیرون و شکو و عظمت دوران سلیمان نبی به بنی اسراییل عطا خواهد شد اما اینکه عده ای که بنام علم روشنفکری به ایده های دیگران در امریکا و اروپا میخندند مخصوصا جنبش روشنفکری مسیحت صهیونیستی امریکا که اینک در ان کشور بیش از ۳۰۰ میلیون پیرو دارد جای تعجب است
آخرین اخبار