قطع برق ۱۲۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست

برق هزاران شهرک‌نشین صهیونیست درحالی قطع شده که برخی از خبر‌ها حاکی از حمله سایبری است.

بر اساس آنچه رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند، شرکت برق این رژیم ادعا کرده است که قطع برق به دلیل نقص بوده و هیچ‌گونه دلیلی مبنی بر حملات سایبری وجود ندارد.

براساس گزارش النشره، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که ۱۲۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست به دلیل نقص در یک ایستگاه تولید برق بدون برق مانده‌اند. 

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که برق در چندین شهر و منطقه در داخل اراضی اشغال شده از جمله اشکلون، سافد، ریشون لتسیون، پتاه تیکوا، حیفا و هرتزلیا قطع شده است.

تاکنون این رسانه‌ها درباره دلیل این خرابی گزارشی را ارائه نداده‌اند و مشخص نیست که قطعی جریان برق در منطقه‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی ناشی از اقدامات مقاومت است یا اینکه این موضوع به یک مشکل فنی در شبکه برق‌رسانی رژیم صهیونیستی بر می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
پسر خاله ١٢٠هزار نفر از قره باغ برای همیشه به ارمنستان رفتند در یک عملیات جنگی محدود در گذشته ١٠٠هزار جوان ٢٠ساله ناکام می شدند و 2200000هزار نفر مملکت خود را تا زمان نامعلومی ترک کردند و صدها میلیون انسان با ذرات غیرقابل مشاهده ٢سال گذشته هرکاری داشتند زمین گذاشتند و رفتندحالا برق تعدادی قطع شده نکنه یه وقت سرما بخورند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
آره نقص فنی بوده!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار