انتقال بیش از ۱۷۸ میلیون بشکه مواد نفتی در منطقه لرستان

مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۳۲/۷ میلیون بشکه انواع فرآورده نفتی و ۱۴۵/۶ میلیون بشکه نفت خام و در مجموع بیش از ۱۷۸/۳ میلیون بشکه مواد از خطوط لوله منطقه لرستان به مبادی مصرف انتقال داده شده است.

سید محمد کریم هاشمی زاده گفت: در این بازه زمانی در بحث سوخت رسانی در استان به میزان یک میلیارد و ۳۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل نفت سفید، نفت گاز (گازوئیل) و بنزین به تاسیسات خرم‌آباد و دره شهر و به انبار پخش فرآورده‌های نفتی استان‌های لرستان و ایلام تحویل داده شده است.
هاشمی زاده تصریح کرد: این منطقه با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و مجرب، وظیفه انتقال نفت خام مورد نیاز پالایشگاه‌های اراک، تهران، کرمانشاه، تبریز و نیز انتقال فرآورده‌های نفتی از جنوب به شمال کشور را به عهده دارد و سوخت مصرفی استان لرستان و استان‌های همجوار (مرکزی، کرمانشاه، ایلام) را تأمین می‌کند.
وی با اشاره به آمار انتقال مواد نفتی در سال گذشته نیز افزود: در سال گذشته با انتقال بیش از ۲۱۴ میلیون بشکه نفت خام و فرآورده‌های نفتی در این منطقه، تقریبا از ۹۰ درصد ظرفیت برای انتقال مواد نفتی بهره برداری شده است.
هاشمی زاده ادامه داد: منطقه لرستان دارای ۷۸۰ کیلومتر خطوط لوله از قطر ۱۰ الی ۳۰ اینچ، ۱۹ ایستگاه حفاظت از زنگ و ۱۹ ایستگاه مخابراتی است و روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت خام و ۱۳۵ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی را منتقل می‌کند.

برچسب ها: نفت ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.