نیکی هیلی: رئیس جمهور بعدی آمریکا یک زن است؛ یا من یا کامالا هریس

در حالیکه اغلب آمریکایی‌ها خود را برای رقابت بین بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ آماده می‌کنند نیکی هیلی می‌گوید رئیس جمهور بعدی یک زن خواهد بود.

درحالیکه اغلب آمریکایی‌ها خود برای رقابت بین بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ آماده می‌کنند نیکی هیلی نامزد جمهوریخواه می‌گوید که رئیس جمهور بعدی این کشور یک زن خواهد بود.

نامزد انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان نیکی هیلی از حمایت از دونالد ترامپ در صورت نامزدی حزب جمهوریخواه خودداری کرد و گفت که «آمریکا یک رئیس جمهور زن خواهد داشت».

وی در مصاحبه با شبکه‌ای بی سی نیوز گفت: رئیس جمهوری بعدی آمریکا یک زن خواهد بود؛ یا من یا کامالا هریس (معاون جو بایدن)؛ و اگر ترامپ نامزد جمهوریخواهان شود پیروز نخواهد شد. همه نظرسنجی‌ها این را نشان می‌دهد که او پیروز نخواهد شد و ما یک رئیس جمهور زن خواهیم داشت که کامالا هریس است!

نیکی هیلی که زمانی فرستاده ترامپ در سازمان ملل بوده افزود: من اجازه نمی‌دهم چنین اتفاقی بیفتد. من متوقف نمی‌شوم. من هیچ جا نمی‌روم. ما این کار را شروع کرده‌ایم و به پایان خواهیم رساند.

اظهارات هیلی درباره نامزدی کامالا هریس درحالیست که تا کنون نشانه‌ای مبنی بر کناره گیری بایدن از انتخابات و معرفی نامزد دیگری از سوی حزب دموکرات وجود ندارد.

نیکی هیلی در ادامه افزود: اغلب آمریکایی‌ها می‌گویند که جو بایدن ۸۱ ساله و دونالد ترامپ ۷۷ ساله برای ریاست جمهوری خیلی پیر هستند.  آمریکا باید نسل جدیدی از رهبران داشته باشد که حواسش به پرونده‌های قضایی منحرف نشود.

مساله کهولت سن جو بایدن که با گاف‌های زیادی همراه بوده است به یکی از موضوعات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. این درحالیست که رقیب احتمالی وی دونالد ترامپ نیز دست کمی از بایدن ندارد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
چه مرد، چه زن
وقتی فقط به خودت و خواسته هات فکر می کنی و مردم خودت و مردم جهان برات مهم نیستند، هیچ ارزشی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
این زباله را باید به عنوان عنصر نامطلوب از آمریکا اخراجش کنند و برش گردونند هند از صفر شروع کنه.آمریکا لقمه ی خیلی گنده تر از دهنه این آشغاله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
این هندی کثیف ضد ایرانی حتی از ترامپ هم بدتر است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قاسمی
۱۱:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
اونقدر ایران در جهان مهم شده است که با برگ های اغتشاشات سال گذشته آن در انتخابات آمریکا بازی و استفاده می کنند. مطمئنا، هیلی به عنوان نوکر اسراییل، در هفته های پیش رو خواهد گفت برای پیشبرد و به نتیجه رساندن اغتشاشات در ایران ، من به عنوان زن باید رییس جمهور آمریکا شوم تا کار را تمام کنم. واقعاً اینها مردم آمریکا را چی فرض کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۰۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
یاد خواب و شتر و پنبه دونه افتادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
افول آمریکا یعنی رونالد ریگان و جان اف کندی جاشون رو به دوتا هندی میخوان بدن

اگه این افول نیست چیه؟
دومهاجر از توالت هند به ریاست جمهوری رسیدن
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : رییس جمهوری بعدی ایالات متحده آمریکا یک نفر سرخپوست اصیل بومی آمریکا است که با سیاستهای خارجی و داخلی کنونی دولت مردان جنایتکاران آمریکا کاملا مخالف است او فردی است مومن مستضعف با اراده به نفس صلح طلب عادل خردمند خلاق که به اوضاع احوال وخیم ضد حقوق بشری فعلی آمریکا در امورات داخلیش و خارجیش سر سامان می دهد و اوضاع احوال وخیم فقر فلاکت زدگی مردم آمریکا می پردازد و اهل دخالت فضولی کردن و لشکر کشی و اشغالگری غارتگری باج گیری تجاوزگری ویرانگری کشتار در دیگر کشورهای جهان نیست و در دوران مملکت داری این فرد سرخپوست اصیل بومی آمریکا اوضاع احوال مردمان اقشار ضعیف بینوایان محرومان فقیران مسکینان بیکاران بیچارگان کارتون خوابها درماندگان گرسنگان بیماران فقیر بیکاران بی خانه مانها و وضعیت معیشتی اقشار ضعیف آمریکا را بسیار خوب رسیدگی می کند و بهبود می بخشد و به عدالت افراد زندانی و خانواده هایش بسیار رسیدگی مجدانه می کند و با قاچاقچیان مواد مخدر عفیونی صنعتی مبارزه مجدانه می کند سعی تلاش واقعی می کند برای احیاء عدالت اجتماعی و مبارزه می کند با اختلاف طبقاتی و باندهای مافیایی خبیث و قوانین جدیدی برای حمل و خرید سلاح در آمریکا ثبت اجرا می کند تا امنیت مردم آمریکا را بالا ببرد تا دیگر کسی نتواند سلاح گرم سرد بردارد و عده ایی را بی دفاع بی گناه به قتل برساند و ترامپ نژادپرست قمارباز و جوبایدن دروغگوی موذی جنایتکار خبیث درگیری‌هایی قبل ریاست جمهوری این فرد سرخپوست بوجود می آورند و هر دوی این خبیثان به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین انداخته می شوند . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۰:۴۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
آمریکایه کشورنجسه که نه رئیسی داره ونه رئیس جمهوری وصاحبی ونه خواهدداشت ""
مرگبرآمریکا ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
ایالات متحده در تسخیر هندوها و صهیونها ! کارشان از قحط الرجال گذشته به قحط الناس رسیده اند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
نیکی هیلی از خانواده سیکه یکتا پرستن مرداشون حجاب دارن باید موهاشونو بپوشونند برعکس مسلمانان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
با احترام رئیس جمهور بعدی آمریکا میشل اوباماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
بلا به دور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
چرا اون عمو سیبیلو نمیاد جلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
مردان رئیس جمهور که بجز جنگ وایجاد تورم وگرانی غلطی نکردند شاید رئیس جمهور رن بتواند مردمش را به آسایش زندگی برساند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
اینها زنهاشون از مردهاشون بد ترن. داعش اثره هنری هیلاری کلینتون و پول عربستانیها بود که اون همه کشتار بجا گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
سگ زرد برادر شغال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
نیکی هیلی = چس هندی.
نیکی هیلی = زنیکه زنازاده سگ پدر ضدایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
چقدر آمریکا حقیر شده
اون از بایدن
اینم از این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
منفورترین زنان هندی تبار امریکایی مخصوصا تو منافق ترین زن هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
چقدر آمریکا حقیر شده
اون از بایدن
اینم از این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
کار آمریکا و انگلیس به کجا کشیده که ریس جمهور آینده و نخست وزیر فعلی شان یک مهاجر هندی است .این است پایان استثمار و تحقیر ملت ها .
United States of America
Mohieddin
۰۹:۲۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
نیکی هلی هندی تبار آرزوی بمباران اتمی ایران را دارد، و این مطلب را در مناظره های تلویزیونی با دیگر نامزدها پنهان نمی کند.. ایران مانند یک آچار همه کاره در دست سیاستمداران بین المللی شده است ، ما ایرانیان از این وضعیت دائما در حال زیان دهی هستیم در واقع هم پیاز را نوش‌جان می کنیم هم چماق را ، رژیم کودک کش صهیونیست از ضعف نظام بهترین استفاده را برده است و مشغول به کشتار و نسل کشی مردم بی نوای غزه و فلسطین اشغالی است ، از طرف دیگر آمریکا به مدد ندانمکاری سیاستمداران ایرانی دکه سلاح فروشی خود را آباد کرده است .ایرانیان در حال نابودی هستند مذهب شیعه در داخل ایران ضعیف شده و جای خود را به سنت و دیگر مذاهب و حتی فرقه ها ی ضاله داده است . رهبری ایران مردم را به اشتباه هدایت کرده و دست مردم ایران را برای جلوگیری از دفاع خود از پشت بسته است ، فتوی بی هنگام در واقع مردم را خلع سلاح در برابر صهیونیست کودک کش،و آمریکای جنایت کار کرده است ، ضربه هولناک برجام فک ایران را شکست و ضربه مغزی کرد. ما ایرانیان نمی دانیم به کدام سو برویم از هر طرف راها بسته است. خداوندا فرج را نزدیک کن الهی آمین و ما را از شر دین فروشان ظاهر ساز رهایی بده بحق خون مطهر شهیدان و امام شهیدان . الهی آمین یا رب العالمین .
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۲:۰۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
تفسیرت از سیاست داخلی و خارجی ایران اسلامی و اقدامات ارزشمند نظام در مبارزه با آمریکا و اسرائیل جنایتکار ناقص و غلط است
Germany
Mohieddin
۱۳:۲۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
بهتر بود می فرمودید کجا این نوشته اشتباه بود بنده کمترین هم یاد می گرفتم . شما در نظر داشته باشید که سایه تهدید و تحریم چندین سال است که یقه ملت شریف ایران را گرفته و رهایی در کار نیست ، برجام هم که گفتن ندارد رسوا تر از رسوا است ، ده میلیون مهاجر بی هویت نه پنج میلیون نه سه میلیون کمر امنیت و اقتصادی هر کشوری را خم می کند .معلوم نیست خاندان هاشمی در داخل نظام چیکاره هستند ؟ یا معاون اول دولت اصلاحات چه نقشی ایفا می کند ، نه عزیز اوضاع خراب اندر خراب است اما ما وظیفه داریم به هر ترتیب از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم و نباید ملاحظه کاری کنیم چون خیانت است به به و چهچه درست نیست . ما رای می دهیم در هر شرایطی در راه پیمایی شرکت می کنیم آماده جان فشانی ( جان ناقابل هستیم ) اما منصف هم هستیم تا مشکلات حل نشود راحت نمی خوابیم . مخلصیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
دختر کو ندارد نشان از پدر
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۸:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
خداوند به مردم جهان رحم کند. احمق آن هم از نوع زنش ویرانی های جبران ناپذیری به بار خواهد آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
زن بشه، کاملا مخالف بایدن یک فردی کاملا باهوش، کله خر و مکار روی کار میاد.
کله خر تر از ترامپ
مکارتر از چرچیل
باهوش تر از جوانی های بایدن
آخرین اخبار