ترامپ بایدن را برای بمباران یمن «احمق» خواند

رئیس‌جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را به دلیل حمله به یمن و بمباران مواضع انصارالله «احمق» خواند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در گردهمایی انتخاباتی خود در ایالت میشیگان، جو بایدن را به دلیل حمله به یمن و بمباران مواضع انصارالله «احمق» خواند، زیرا هر بمبی که او پرتاب می‌کند «یک میلیون دلار» هزینه دارد و خاطرنشان کرد که این اقدامات همچنین «مردم زیادی را می‌کشد».

ترامپ اعلام کرد که دولتش نمی‌خواهد مردم را بکشد و بار دیگر مدعی شد که اگر او هنوز در کاخ سفید بود، جنگ بین روسیه و اوکراین و اسرائیل و حماس آغاز نمی‌شد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد که اگر در ماه نوامبر انتخاب شود، دولت او «صلح را از طریق قدرت باز خواهد گرداند.»

ترامپ قول داد که جنگ بین روسیه و اوکراین را حل و فصل کند و تاکید کرد که در اولین دوره ریاست جمهوری خود هیچ جنگی نداشته است. او همچنین به شکست داعش در زمان حضورش در کاخ سفید افتخار کرد!

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که نگران پیروزی در انتخابات مقدماتی این ایالت در اواخر ماه جاری نیست، زیرا در تمام انتخابات مقدماتی تاکنون با اختلاف زیادی پیروز شده است، اما هشدار داد که شکست دموکرات‌ها در ماه نوامبر برای «به ارمغان آوردن آن» حیاتی است. 

او گفت: «کشور ما از جهنم برگشته است.»

ترامپ بالاترین نظام حقوقی آمریکا را وحشتناک توصیف کرد و گفت که در صورت ورود مجدد به کاخ سفید اولویتش «پایان دادن به سلاح سازی» نظام حقوقی خواهد بود و اصرار دارد که قوه قضائیه باید «عادلانه و بی طرف» باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۵:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اگر احمق تشریف نداشتید زدن یک قواره لباس و یک شمشیر را برای خودتان مایه افتخار نمی دانستید احمق اندر احمق
آخرین اخبار