شهردار منطقه ۲۰ خبر داد؛

آغاز توزیع بیش از ۱۲۷ هزار قبض عوارض پایدار سال ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۲۰ از آغاز توزیع ۱۲۷ هزار و ۷۵۰ قبض عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند سال ۱۴۰۲ خبر داد.

رضا شنگی پرداخت قبوض عوارض نوسازی را مشارکت شهروندان در نوسازی و رسیدگی به شهر عنوان کرد و گفت: ۱۲۷ هزار و ۷۵۰ قبض عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند به تفکیک نواحی شش گانه آماده و توزیع آن‌ها به مالکان واحد‌های مسکونی و تجاری آغاز شده است.

شنگی با اشاره به درج QR کد‌های مخصوص در قبوض پرداخت عوارض اظهار داشت: در قبوض جدید QR کد‌هایی درج شده که شهروندان می‌توانند با اسکن آن، تمامی اطلاعات مربوط به مالکان، مبلغ عوارض و نحوه پرداخت آن را در سامانه مربوطه ثبت نمایند تا در سال‌های آینده بابت پرداخت فوری عوارض مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی به شهروندان، افزود: آماده سازی توزیع قبوض با استفاده از نیرو‌های انسانی و گروه بندی پرسنل نواحی دارای کارت شناسایی، بر اساس محلات و هماهنگی لازم با نهاد‌های نظارتی و انتظامی انجام شده است.

شنگی با بیان اینکه توزیع قبوض تا نیمه اول اسفند ماه انجام خواهد شد، ادامه داد: مهلت پرداخت قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض ملک خود را تا ۲۹ اسفندماه سال جاری پرداخت نمایند مشمول ۱۰ درصد جوایز خوش حسابی عوارض نوسازی می‌شوند.

وی اظهار داشت: شهروندان گرامی می‌توانند جهت حذف قبوض کاغذی و شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده شهرداری تهران، از طریق بارکد دوبعدی و ثبت شماره موبایل مالک، ارسال شماره شناسایی به سامانه پیامکی ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰ و ثبت موبایل مالک، اسکن بارکد با سوپر اپلیکیشن شهروندی شهرزاد و یا از طریق سایر درگاه‌های (ATM، اینترنت بانک، POS و...)، بانک‌های طرف قرارداد و ارسال شماره شناسایی و موبایل مالک به کد دستوری #۵۵*۱۳۷* اقدام نمایند.

شهردار منطقه بیان کرد: عوارض نوسازی از جمله درآمد‌هایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی شهرداری‌ها و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار