نقش ماندگاری دیگر از خیر برگزیده عرصه‌ی سلامت

بانو سیمین دخت مدرسی خیر برگزیده و پیشکسوت عرصه سلامت یک قطعه زمین به وسعت ۶ هزار متر مربع به عرصه سلامت اهدا کرد.

در جلسه‌ی تجلیل از این بانوی خیر که در استانداری فارس برگزار شد استاندار فارس گفت: اهداف بنیانگزاران کار خیر در هر مورد اهدایی باید دائما مرور شود و تمام تلاش مسئولان به سمتی برود که در اجرا، کار‌ها و عملکرد‌ها به نیت خیر نزدیک شود و نیت خیر به عنوان سرلوحه‌ی همیشگی اجرایی هر کارخیر قرار گیرد. 

دکتر سیدوحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی با حضور در این جلسه تجلیل گفت: با توجه به تورم موجود درصدد بررسی قوانین و راهکار‌هایی هستیم که بتوان از طرف دانشگاه علوم پزشکی حمایت بیشتری از بیمارستان‌های خیرساز صورت گیرد. 

دکتر رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم با اشاره به حضور بانوان خیر، بخصوص در عرصه‌ی بیمارستان سازی در استان فارس گفت: بانو سیمین دخت مدرسی از بانیان بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز که همواره از خیرین حامی عرصه سلامت بوده اند، در این مقطع زمانی با نیت توسعه‌ی فضای درمانی این بیمارستان، زمینی به وسعت ۶ هزار متر مربع اهدا کردند.

او افزود: باتوجه به اینکه بیمارستان مادر کودک غدیر علاوه بر ارائه خدمات به بیماران شیراز پذیرای بیماران از شهر‌های دیگر است توسعه فضای خدمات رسانی و درمانی این بیمارستان کاملا مشهود بوده است لذا بانو مدرسی این زمین که در مجاورت بیمارستان قرار دارد را به منظور فراهم آوردن امکانات مناسب‌تر درمانی برای بیماران مراجعه کننده اهدا کردند. 

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در آخر یادآور شد مجمع خیرین نیز تعهد کرده که در زمین اهدایی مذکور طرح توسعه بیمارستان را اجرا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار