حیدری:

انسداد مرزی با افغانستان را قویا دنبال می کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای انسداد مرزها دیگران نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای انسداد مرزها دیگران نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند چرا که در تمام کشورها برای ایجاد امنیت این کار متداول است و کسی هم نمی‌تواند اعتراض کند.

حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به مرز ایران و افغانستان، انسداد نوار مرزی دو کشور را از مهمترین طرحهای ملی کشور دانست و گفت: در طرح انسداد مرزهای شمال شرق کشور که به طول ۷۴ کیلومتر است توسط یگان‌های مهندسی در حال اجرا است.

سرتیپ حیدری افزود: همه کشورهای هم‌مرز جمهوری اسلامی به حسن همجواری همیشه احترام گذاشته و احترام می‌گذاریم و هیچ زمانی جمهوری اسلامی قصد تهدید، تعدی، تجاوز و تصرف یک وجب از خاک و سرزمین کشورهای همسایه نداشته و ندارد.

در ادامه فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تامین امنیت پایدار رسالتی است که بر دوش نیروهای مسلح است و این امنیت پایدار زمانی با پهپاد یا با دوربین انجام می‌شود و زمانی هم با حضور فیزیکی با انسداد مرزها صورت می گیرد؛ بنابراین دیگران نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند که قرار است ما در مرزهای خود چه کاری انجام دهیم.

وی تاکید کرد: اینکه ما می‌خواهیم در مرزهای خود امنیت ایجاد کنیم تشخیص نظام مقدس جمهوری اسلامی است که چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد.

سرتیپ حیدری گفت: می‌خواهیم در مرزهایمان انسداد انجام دهیم و مبادرت به این کار هم داریم چرا که در تمام کشورها متداول است که با اختیار و طرح و برنامه خود انسداد مرز ایجاد می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
باید زودتر انجام میشد که اینها وارد کشور نمیشدن و ناامنی ایجاد نمیکردن ولی ماهی رو هر وقت بگیری تازه ست.
امیدوارم همگام با انسداد، تمامی اتباعی که این سه سال وارد کشور شدن اخراج بشن و ویزا ایران در افغانستان هم بالکل قطع شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
مگر ارتش به داد مردم ایران برسد .
Germany
وطنم ایران
۱۹:۴۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
همه مرز با افغانستان و پاکستان را دیوار بکشید و مین گذاری کنید
و همه افغانی هارا اخراج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
ازشمابابت انسدادمرزها بسیار ممنون وسپاسگزاریم ای کاش سالها قبل این کار به طور کامل انجام شده بود تا شاهد ورود این همه اتباع خارجی به کشور وتبعات بد آن برای مردم نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۳۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
بسیار عالی هرچه زودتر باید اجرا شودتعداد مهاجرین غیر قانونی افغان به شدت افزایش یافته است اکر می خواهید اعتماد عمومی مردم خدشه دار نشود لطفا به قولی که دادید عمل کنید وبا جدیت تمام مرز را انسداد کنید واجازه ندهید اتباع بدون مجوز وارد کشور شوند تعداد اتباع افغان در طهران به شکل نگران کننده ایی افزایش یافته است
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۳۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
بسیار هالی هرچه زودتر باید اجرا شودتعداد مهاجرین غیر قانونی افغان به شدت افزایش یافته است اکر می خواهید اعتماد عمومی مردم خدشه دار نشود لطفا به قولی که دادید عمل کنید وبا جدیت تمام مرز را انسداد کنید واجازه ندهید اتباع بدون مجوز وارد کشور شوند تعداد اتباع افغان در طهران به شکل نگران کننده ایی افزایش یافته است و ۷۵ درصد موالید حاشیه شهر طهران مطعلق به اتباع است واین یعنی فاجعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
آفرین بر تو، یک ایر انی با شرف هستی خدا حفظت کنه
آخرین اخبار