مردم در ۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید

امام جمعه موقت اراک گفت: مردم در روز ۱۱ اسفندماه و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حماسه‌ای فراتر از ۲۲ بهمن امسال خلق خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی پور در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در مصلی بیت المقدس شهر اراک به حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار کشور و استان به خصوص مردم شهر اراک در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مردم ۱۱ اسفند ماه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حماسه‌ای فراتر از ۲۲ بهمن امسال خلق خواهند کرد.

او عنوان کرد: هر سال بر شکوه این راهپیمایی افزوده می‌شود و امسال حضور گسترده جمعیت جوانان و نوجوانان شکوه خاصی ایجاد کرد.

امام جمعه موقت اراک جوانان و نوجوانان را مهم‌ترین سرمایه نظام و اسلام دانست و گفت: آموزش و پرورش نیز باید نسل کنونی جامعه را دریابد و تلاش کند تا سربازان خوبی برای امام زمان(عج) تربیت کنند چرا که کوچکترین غفلت قابل جبران نیست.

خطیب جمعه اراک در ادامه به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست در غزه اشاره کرد و گفت: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت صهیونیستی را تعطیل و بلافاصله سفارت فلسطین را افتتاح کرد.

او افزود: ۴۵ سال است که رژیم منحوس صهیونیستی توطئه می‌کند، اما راه به جایی نبرده است.

تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و استفاده از فضائل ماه شعبان از دیگر محور‌های خطبه‌های نماز جمعه در اراک بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.