سپاهان ایران ۱ - ۳ الهلال عربستان/ زردپوشان ۱۰ نفره نتوانستند مقاومت کنند

تیم فوتبال سپاهان ۱۰ نفره در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان شکست خورد.

الهلال با کسب ۱۶ امتیاز از ۶ مسابقه مقتدرانه به عنوان تیم اول گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و از سوی دیگر سپاهان با کسب ۱۰ امتیاز به عنوان یکی از ۳ تیم برتر سوم به این مرحله از مسابقات راه پیدا کرده است.

طلایی پوشان اصفهانی که روز‌های بسیار سختی را در مرحله گروهی تجربه کردند، با دشوارترین قرعه ممکن هم روبرو شدند.

 تیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر یک الهلال به پایان رسید.

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم الهلال
یاسین بونو – علی البلیهی – حسان تمبکتی – سعود عبدالحمید – یاسر الشهرانی – محمد کنو – روبن نوس – سرگئی میلینکوویچ ساویچ – مالکوم – سالم الدوسری – الکساندر میتروویچ
سرمربی: ژرژ ژسوس

ترکیب تیم الهلال

لحظات حساس:
دقیقه ۳: پس از دو دقیقه ابتدایی که الهلال فشار زیادی را روی دروازه سپاهان ایجاد کرد رضا شکاری در موقعیت بسیار خوبی برای ایجاد موقعیت قرار گرفت، ولی کار او در دریبل بازیکن حریف ناقص ماند و توپ اوت رفت.

در دقیقه ۱۸: روی حرکت سپاهانی‌ها و ارسال توپ به سمت راست محوطه جریمه الهال، رامین رضاییان به توپ رسید و با پای راست توپ را به مقابل دروازه الهلال ارسال کرد اما توپ را یاسین بونو مهار کرد. البته این صحنه را کمک داور آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۲۱: ارسال خطرناک بازیکنان الهلال از سمت چپ خط دفاعی سپاهان در محوطه جریمه این تیم با دخالت زودتر مدافعین برگشت داده شد.

دقیقه ۲۹: سپاهان بلافاصله با شهریار مغانلو در موقعیت گل‌زنی قرار گرفت و ضربه آکروباتیک این مهاجم به آرامی در اختیار سنگربان مراکشی الهلال قرار گرفت، ولی داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۳۰: پاس بسیار خوب محمد کریمی فرشاد احمدزاده را در موقعیت بسیار خوبی برای حمله قرار داد، ولی پای فرشاد در لحظه لمس توپ دچار پیچیدگی شد و به زمین برخورد کرد.

دقیقه ۳۲: ناصر شهرانی مدافع پیش تاخته الهلال در عرض محوطه جریمه سپاهان حرکت کرد و سپس ضربه‌ای به توپ زد که با واکنش خوب نیازمند به جایی نرسید و این سنگربان درازکش توپ را در اختیار گرفت.

سپاهان (۱-۰) الهلال: در دقیقه ۳۶ یک پاس مستقیم از دانشگر این بار تله آفساید الهلال را شکست تا در فضای پشت مدافعین توپ به رضاییان برسد و او پس از کنترل سینه با شوت زیبای پای راست خود توپ را به زاویه مخالف یاسین بونو فرستاد و نقش جهان به هوا رفت.

دقیقه ۴۷: محوطه جریمه ضربه سر سیاوش یزدانی بالاتر از مدافعین الهلال زده شد ولی با اختلاف راهی اوج شد و خطر آنچنانی ایجاد نکرد.

دقیقه ۵۶: پاس عالی، فرشاد احمدزاده را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما یاسین بونو ضربه او را به خوبی مهار کرد و مانع گل دوم سپاهان شد.

دقیقه ۵۷: الهلال گل تساوی را زد. پاس سالم الدوساری درون محوطه جریمه به میتروویچ رسید و ضربه او را پیام نیازمند برگشت داد، اما در ریباند مالکوم گل تساوی را زد.

دقیقه ۶۵: سپاهان روی یک ضدحمله فرصتی عالی برای گل‌زنی داشت. پاس عرضی کریمی به فرشاد احمدزاده رسید و ضربه محکم پای راست او با اختلاف زیاد به بالای دروازه الهلال رفت.

دقیقه ۶۹: سانتر عالی رضاییان روی سر احمدزاده فرود آمد، اما ضربه سر فرشاد خوب نبود و یک فرصت خوب دیگر را از دست داد. احمدزاده بعد از هدر دادن سومین فرصت پیاپی اش بلافاصله از زمین مسابقه بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: سانتر نوس پس از برخورد به پای سیاوش یزدانی تغییر مسیر داد و می‌رفت وارد دروازه سپاهان شود، اما نیازمند در آخرین لحظه توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۴: خطای شدید دانشگر روی پای عبدالله حمدان در صحنه قبلی را که داور آوانتاژ داده بود، کمک داور ویدیویی داور کویتی را برای بررسی بیشتر فراخواند و داور پس از بازبینی صحنه، کارت قرمز مستقیم به دانشگر داد تا سپاهان ۱۰ نفره شود.

دقیقه ۸۱: سانتر خوب محمد البریک را سرگی میلینکوویچ ساویچ با ضربه سر زد، اما ضربه اش خوب نبود و توپ به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۸۳: پاس خوب ساویچ به میتروویچ رسید، اما ضربه این مهاجم باتجربه در حالت نامتعادل از مقابل دروازه سپاهان زده شد و به شکل خطرناک به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۸۸: ضربه میتروویچ را نیازمند به واکنش مناسب به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹۱: شوت خطرناک و زمینی ساویچ از پشت محوطه جریمه به کنار دروازه سپاهان رفت.

دقیقه ۹۴: الهلال گل برتری را زد. فشار الهلال روی دروازه سپاهان ۱۰ نفره بالاخره نتیجه داد و ارسال عالی سعود عبدالحمید را الکساندر میتروویچ با ضربه سر وارد دروازه سپاهان کرد.
 
دقیقه ۹۶: الهلال گل سوم را هم زد. عبدالله الحمدان با یک پاس عالی با نیازمند تک به تک شد و توپش را به تور دروازه سپاهان چسباند.

در نهایت بازی با پیروزی سه بر یک الهلال به پایان رسید تا کار سپاهان برای صعود خیلی سخت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سپاهان یه مدافع وسط مثل هادی عقیلی نیاز داری و یه مهاجم متل عماد رضا تمام خرید هاش هافبک بوده حداقل یه مدافع خارجی می خرید تو نیم فصل این جوری گل نمی خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
فوتبال ایران چه باشگاهی و چه ملی و کلا ورزش ایران در حال افول و نابودی مثل بازار سرمایه و اقتصاد دستوری و رانت ایران مافیای پول و قدرت
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۵۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
چندتا موقعیت صددرصد رو زدن این ور و اون ور
اخراج هم برام قابل پیش بینی بود
حیف شد می تونستن برنده بازی باشن و الهلال با اون همه هزینه رو ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
شماره ۱۰ سپاهان جریمه کنید
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۹:۵۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
وقتی سپاهان گل رازدگفتم این تیم بالامیادولی الهلال کاری کردکه هیچ حرف وحدیثی باقی نگذاشت.متاسفانه فوتبال مابجای پیشرفت داری به دره سقوط نزدیک میشی.آنقدرتوقع این بازیکنان رابردندبالاکه حتی بلدنیستندچهارتاپاس سالم به هم بدندگل های خورده سپاهان وپرسپولیس راتماشاکنیداینهافقط همینجابلدندحرف بزنندواقعآتاسف داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
فقط شکست شکست و شکست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
خداییش الهلال خیلی بهتربود
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۷:۲۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
اخه شما ایرانیا مقابل عرب هیچی نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
ماشالله به تیم های ایرانی همیشه پیروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
خدا رو شکر
حقمونه
از بس خودشیفته و نژادپرستیم
Iran (Islamic Republic of)
روح الله نادری
۰۱:۴۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
من پرسپولیسیم ولی خدایی امشب طرفدارسپاهان بودم چون امشب سپاهان ایران بودرحمان رضاییان مثل شیرجنگیددمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
خواهشا دیگه بازی نکنید آبرو ایران رو همه جا به باد دادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
جناب آقا فرشاد، شماره ۱۰،
تیم سپاهان رو شما به تنهایی حذف کردید.
بعد از اینکه تک به تک رو نزدید توپ برگشت و الهلال گل زد و شما در دفاع هم خوب عمل نکردی. دقیقا جلوی پای شما توپ رو وارد دروازه کرد
دو گل ۱۰۰ درصد هم نزدی.
دانشگر هم که تیر خلاص رو زد.
باید به تعویض های مربی صفر داد.
دابو باید در دقیقه ۸۰ تعویض میشد چون عملا سپاهان داشت ۹ نفره بازی میکرد. داشت توی زمین پیاده روی میکرد.
بازیکن جدید به نام عباس محو بود.
رضاییان کمی دانش روانشناسی داشته باش و مطالعه کن و دوره ببین.
آخر بازی داشتی شاخ میزدی. اونجا زمین فوتباله و نه میدان گاو بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
ماشالله همیشه در فوتبال ادعا داریم ولی همیشه یه بازنده بیش نیستیم. بعد ادعای خوشحال کردن مردم دارن!!!! در حالیکه بیشتر ناراحتی‌ها رو همین فوتبال ایجاد میکنه برن کمی از خودشون خجالت بکشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
خاک برسرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
سپاهان هم پنچر شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
سپاهان نه مربی خوبی دارد نه بازکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
ما ایرانیها حساسیت زیادی به فوتبال داریم و فوتبال انتظارات را جوابگو نیست...باید حساسیتها را کم کنیم تا بازیکنان راحت تر بازی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۴۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
همیشه بازنده ایم
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
شکست پشت شکست ، واقعا متاسفم واسه فوتبال این کشور
فوتبالی که از بیرون زمین گرفته تا تو خود بازی پر از حاشیه ست!!
از تیم نوجوانان بگیر تا بزرگسالان ، فوتبال ایران نیاز به یه تحول بزرگ داره تا اوضاع سر و سامان پیدا کنه .فعلن که رو یه دور باطل قدم گذاشتیم و پنجاه سال بعدم همین وضع و اوضاع رو داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آقا خداوکیلی در و پیکر این فوتبال رو گل بگیرید.... مثلا کارشناس شبکه سه میگه چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نشد، میشه بهش بگید لطفاً دهن رو ببنده و چرت و پرت نگه... در تمام این سال‌ها فقط از ارزش‌های فوتبال ایران کم شده و بس... هیچ ارزشی برامون نمونده دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
سپاهان ۱۰ تا میخوره چون سوراخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
درود بر سپاهان اصفهان و رامین رضاییان
آخرین اخبار